Facebook въвежда промени за прозрачност на рекламите 29.06 | 13:11
Така социалната мрежа ще се бори с евентуални злоупотреби спрямо потребителите
Facebook обявява нова значителна промяна, свързана с прозрачността на рекламите. От днес потребителите в България, както и в целия свят, ще имат достъп до информация за активните реклами, протичащи във всички страници на платформата. Достъпът до подобна информация за компаниите и организациите ще повиши отговорността на рекламодателите и ще предотврати евентуални злоупотреби във Facebook. Нововъведението включва изцяло нов бутон "Info and Ads" (информация и реклами), който позволява:
- Преглед на активните реклами – потребителите могат да намерят информация за всички активни реклами, които протичат в дадена страница както във Facebook, така и в останалите платформи, част от социалната мрежа, като Instagram и Messenger. Кликайки на новия бутон "Info and Ads", те ще виждат цялостното съдържание на активните реклами (описание и снимка) в избраната страница и ще имат възможност да докладват подозрително съдържание.
-
Повече информация – от днес e достъпна и допълнителна информация за всички Facebook страници, например скорошни промени в името или дата на създаване, като съдържанието ще бъде обновявано непрекъснато.
Видео, демонстриращо нагледно как потребителите могат да използват новата опция, може да бъде намерено тук.
Това е само началото на промените за осигуряване на прозрачност на рекламите във Facebook. Позволявайки достъп до детайлна информация относно всички страници и техните реклами, компанията цели да ограничи възможностите за каквато и да е било злоупотреба в социалната мрежа. През месец май в САЩ Facebook започна да обозначава и да създава архиви на рекламите, свързани с политика. В момента компанията въвежда тази функция и в Бразилия във връзка с предстоящите избори през октомври 2018 г. Всеки, който провежда платена политическа кампания във Facebook в страната, ще може да се регистрира за одобрение от следващия месец, а потребителите на социалната мрежа ще виждат специални етикети, обозначаващи съответната реклама, която допълнително ще бъде добавена в архивите на Facebook за по-добра отчетност.
Водещи
-
Столичната община връща такса "тротоарно право"
Очакваните допълнителни приходи в хазната на Столичната община от връщането на пълния размер...
29.03 | 17:45
-
Нова услуга ще предложат банките в България в своите мобилни приложения т. нар. blink паркиране
Тя е част от проекта blink за незабавни преводи на "Борика“, която поддържа платежната...
29.03 | 17:30
-
Багерите и валяците се връщат на АМ "Хемус" 2
На участък 1, който е с дължина 15,26 км, и е от Боаза до пресичането с пътя Луковит –...
29.03 | 16:59
Най-четени
-
Земетресение е регистрирано в Родопите
Епицентърът на труса е бил до девинското село Грохотно, което е на 95 км от Пловдив.
29.03 | 09:29
-
Борисов: Мераклии винаги ще се намерят. Аз мисля, че президентът е отговорен човек
"Когато аз казах да не се дават милиони за машини и милиарди за избори, тогава ми се...
29.03 | 09:45
-
Ивайло Мирчев за Турски поток: Ние имахме тръба, която идваше от Русия към България
По думите му отговорът на енергийното министерство е, че самото ведомство не е убедено каква е...
29.03 | 10:15