Родните пътища – пълни с „капани за катастрофи“ 30.10 | 11:27

Трябва да се попитаме необходима ли е реорганизация на движението, казва експерт

От iNews.bg

12 необозначени кръстовища, 13 знака, които не отговарят на изискванията, нестандартен знак "Стоп” и висока 1,70 м растителност – това е само един километър от пътя Плевен – Русе. На разклона за село Горна студена на 13 септември загинаха четирима млади футболисти при зверска катастрофа с ТИР.

Институтът за пътна безопасност обяви след своя експертиза, че отсечката е изключително опасна. В студиото на бТВ инж. Богдан Милчев посочи, че на фаталното кръстовище автомобилите и от двете страни се изкачват и видимостта им е допълнително ограничена.

По данни на МВР от 2013 г. до днес на това място в 8 катастрофи са загинали 6 души, а четирима са били тежко ранени.

"Големият въпрос, който започваме да си задаваме, е необходима ли е промяна в начина, по който се организира движението в България. Има десетки хиляди "черни точки”, подчерта Милчев.

Той отбеляза, че институтът не търси популярност на гърба на пострадалите в катастрофи и експертите имат желанието да работят с пътната агенция, където е нужен извънсистемен контрол.

Водещи

Най-четени