47% от хората вярват на традиционните реклами 30.01 | 17:27
Най-въздействащият маркетинг е от уста на уста, смята специалист
47% oт хората вярват на традиционните реклами през 2012 г. През 2009 г. 71% от потребителите са им имали доверие.
Данните от проучване, направено в 56 държави, цитира маркетинг специалистът Георги Малчев на семинар "Интернет маркетинг с нулев бюджет".
Увеличава се вярата на потребителите в т.нар. earned media. Това са фаворизиращи даден продукт публикации, които обаче не са купени, а са създадени от потребителите, обясни експертът. Доверието в тях от 74% през 2007 г. нараства на 92% през 2012 г.
Що се отнася до оценките и препоръките на други клиенти, вярата на потребителите в тях се увеличава от 55% през 2007 г. на 70% през 2012 г.
Най-въздействащият маркетинг метод е този от уста на уста, според Малчев. Важни са още мнението на друг клиент, който вече е използвал услугата или стоката, както и рекламите в телевизията.
При изграждането на маркетинг стратегия, трябва да се обърне особено внимание на изпращането на е-мейли на клиентите, единодушни бяха експертите на семинара.
Как да пишете успешни електронни писма на клиентите си, прочетете в Econ.bg.
Водещи
-
Звезден дъжд за Гергьовден, оранжеви метеори на Еньовден
03.05 | 17:40
-
Майски сняг засипа хижа Бреговица над Сандански (ВИДЕО)
03.05 | 17:20
Най-четени
-
Премиерът каза защо кабинетът отмени решението си за частна детска болница
Приех аргументите на президента, който все пак издава указите за служебен премиер и за...
03.05 | 09:30
-
Новата говорителка на украинското външно министерство е генерирана от ИИ
Виктория Ши беше облечена в тъмен костюм в презентация, публикувана в социалните мрежи
03.05 | 12:40
-
Главчев ще подаде сигнал в ДАНС и прокуратурата по случая „Мама и Аз“
Целта - пълна проверка на фактите и обстоятелствата, свързани с разрешението за изграждане на...
03.05 | 12:00
-
"Газпром" за първи път излезе на загуба от 1999 г. насам
Тя се оценява на 6.84 млрд. долара
03.05 | 10:00