Pepsi съкращава 8700 служители, за да се бори срещу Coca-Cola 10.02 | 18:25
Целта е да се отделят допълнителни 600 милиона долара за маркетингови кампании
Обещанията на Pepsi, че ще се бори упорито с прекия си конкурент Coca-Cola, получиха официално покритие.
Компанията потвърди, че съкращава 8700 работни места, за да може да освободи допълнителни 600 милиона долара, които да бъдат похарчени под формата на допълнителни маркетингови инициативи и реклама от всякакъв вид.
Първоначалните планове за съкращения в Pepsi бяха значително по-малки.
Количеството освободени работници представлява 3% от цялата работна сила на Pepsi, а засегнатите единици ще бъдат подбрани измежду 30 клона на компанията по целия свят.
Решението за промяна на посоката на Pepsi е продиктувано и от инвестициите в нови, здравословни газирани напитки и снаксове.
За последната година Pepsi се утвърди като третата по големина марка в рамките на пазара за газирани напитки в САЩ. Лидер е Coca-Cola, следван от Diet Coce.
Сред по-известните марки на фирмата в момента са Mountain Dew и Sierra Mist.
Водещи
-
Инцидент с хеликоптера на президента на Иран, издирват оцелели
На борда е бил и външният министър на страната
19.05 | 18:50
-
Каквото повикало, такова се обадило или как кампанията достигна своята отвратителност
Коментар на пиар експерта Диана Дамянова
19.05 | 18:00
-
Фалира ли телевизията на Дългия?
19.05 | 17:39
-
Apple въвежда нечувана иновация - управление на iPhone и iPad с очи
Всички тези нови опции за достъпност вероятно ще дебютират в iOS и iPadOS 18
19.05 | 17:20
Най-четени
-
Поколението, което затъва в дългове: Gen Z
19.05 | 10:00
-
Сашко от Перник пак се загуби, но откриха много бързо
Детето се загуби ло по време на разходка в гората между БЧК Лозен и Лозенски манастир
19.05 | 09:30
-
"Медиана": "Възраждане" - втори след ГЕРБ-СДС
ПП-ДБ са на четвърта позиция с 13,7% след ДПС с 14,2%, ако изборите бяха днес
19.05 | 11:00
-
Как да избегнем прилошаването в колата на дълъг път?
19.05 | 10:40