Голямото пазаруване: Има ли навалица в МОЛ-овете? 25.11 | 15:45

Експертите съветват потребителите да избират изгодните оферти, а не тези с най-голямото намаление

От iNews.bg

Черният петък е познат като най-големия ден за шопинг, на който голяма част от хората пазаруват активно. Проверка на екип на bTV Новините показа, че към този момент има засилен интерес, но няма образували се опашки в един от столичните търговски центрове. 

Според последните данни на Асоциация за защита на потребителите близо 80% от българите в градовете ще пазаруват на Черния петък.

45% от потенциалните купувачи планират да похарчат до 200 лв., а 1/3 възнамеряват да отделят между 200 и 500 лв. 25% пък ще изхарчат над 500 лв."В магазина трябва да бъде обявено за кои стоки ще бъде намалението и периодът на намалението. Самото намаление трябва да е обозначено на етикета като старата цена или е зачертана и отдолу е новата, или по другия начин - да пише с думи предишна цена и нова цена и да се посочи процента на намаление", каза Игнат Арсенов, дирекция "Контрол на пазара". 

Експертите съветват потребителите да избират изгодните оферти, а не тези с най-голямото намаление.

Контролните органи вече са извършили над 400 проверки, като нарушения има в над 10% от тях. 

Водещи

Най-четени