КЗП: Сигнал и от един потребител помага за решаването на казуси 28.09 | 17:19
Потребителите все още се притесняват да се оплакват, въпреки че са си в правото, каза Маргаритов
Все още като че ли гражданите изпитват неудобства, свързани с дефектни телекомуникационни устройства, електро- и битови уреди и невъзможността на търговците да окажат съдействие – да извършат ремонт или да проявят добра практика като възстановят заплатените средства за дефектната стока. Това заяви председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов при провеждането на приемна за гражданите във Враца.
"Имаше и оплаквания, свързани с некоректни реклами и с т. нар. непоискани търговски съобщения от мобилните оператори, на каквито често жертва стават възрастните и заплащат за тях цена, без да е поискали услуга. Това е сериозно нарушение, на което ние ще обърнем специално внимание. Ако, както и считам, произнасянията ни бъдат в посока нелоялна търговска практика, тогава ще предпазим един доста голям кръг от потребители, които може би сега също са засегнати от това нарушение", каза още Маргаритов при обобщаването на поставените от гражданите въпроси по време на приемната. "Хубавото е, че приключването на такива нарушения след нашите произнасяния за наличието и забраната на нелоялни търговски практики ще бъде от полза, както за тези потребители, които дойдоха тук, така и за доста голям кръг, които не са дошли при нас", добави председателят.
Според Маргаритов приемната във Враца е постигнала удовлетворителен резултат, тъй като е предоставила възможност на хората да споделят потребителски проблеми, да получат съвет и да се убедят, че намесата на институцията ще постигне положителен за тях резултат. "Интересът беше доста засилен. Сега е нашата отговорност да работим по казусите, които споделиха с нас хората. Предполагам нашите бързи и навременни действия и произнасяния във връзка с тези оплаквания ще имат ефект и върху по-широк кръг потребители", коментира Маргаритов. "Оценявам тази инициатива като успешна и считам, че трябва да бъде развита и занапред във всички региони на страната, където хората да дойдат и да обяснят какъв потребителски проблем имат и да се създаде основателно впечатление у обществото, че има институции, които са готови да реагират ефективно и ефикасно на проблемите на хората", каза в заключение председателят.
Водещи
-
През деня се очакват повсеместни валежи
Жълт код за потенциално опасно време и обилни дъждове е обявен в 12 области на страната
25.04 | 08:15
-
Месец май - добър и ласкав за всички знаци на зодиака, но особено за теи зодии
Има и изключения
24.04 | 21:00
-
За кои шофьори винетките стават безплатни?
Измененията в Закона за пътищата бяха внесени от Костадин Костадинов („Възраждане“) и група...
24.04 | 20:45
-
Радев: Напълно подкрепям Главчев в избора му на министри, отговорността е негова
Той поздрави народните представители за увеличението на заплатите на военнослужещите
24.04 | 20:31
Най-четени
-
Борисов: Не може да има сглобка с хора, които не си дават реална представа за това, което са сътворили
"Отново сглобка – много зависи кой как ще се представи, кой от тях има интегритет, за да...
24.04 | 11:15
-
Мангъров: Недостатък на ваксината против коклюш е причина за бума на заболяването у нас сега
"До втория си месец децата трябва да си стоят вкъщи и ако могат, да се отложат погачи, питки,...
24.04 | 10:59
-
Днес ще бъде предимно слънчево
Максималните температури ще бъдат между 19° и 24°, в София – около 20°.
24.04 | 08:15
-
Остър спор в кулоарите на парламента между бившите партньори в управлението
ПП-ДБ и ГЕРБ с взаимни обвинения за забавянето на законопроектите, свързани с второто плащане...
24.04 | 12:45