Късните новини на bTV ще са с нов час 25.02 | 18:19
В събота и неделя новините ще са без водещ и на хедлайн
От 4 март късната емисия на bTV Новините ще е с нов начален час - 23:30. През почивните дни новините ще са без водещ и ще присъстват в ефира в синтезиран вид като хедлайни.
Причина за промяната е следствие от вътрешно проучване на bTV за нагласите на зрителите за съотношението между формат и съдържание, в делничните и в почивните дни.
Ръководството на новинарския екип е предвидило много нововъведения през пролетния сезон.
Един от основните елементи, на който ще наблегнат новинарите е разследващата журналистика.
"Вече имаме сформирано ядро от доказани репортери, които ще бъдат ударният ни екип. Ще предоставим на зрителите си журналистика, която създава новини, а не просто ги отразява”, каза Венелин Петков, директор "Новини, актуални предавания и спорт” в bTV Media Group.
Друг основен акцент в концепцията на bTV Новините е развитието на новинарската онлайн платформа и интеграцията ѝ с телевизионните новини.
Потреблението на новини в различните възрастови групи еволюира, заяви Петков. Това е най-осезаемо при по-младите зрители, които все повече разчитат на интернет и на комбинацията телевизия-интернет, за да получават информация, допълни той.
Промяната в излъчването на късните новини и развитието на новинарската онлайн платформа ще гарантира на зрителите достъп до повече актуална информация за събитията в денонощието, смята ръководството.
Проучване на ГАРБ показва, че "bTV Новините” в 19:00 часа на 24 февруари са били най-гледаната новинарска емисия за деня.
Първата централна новинарска емисия на bTV за седмицата е била предпочитан избор на близо 991 000 души, което е 39,2% от тв аудиторията. В същото време централната новинарска емисия на Нова ТВ във вчерашния ден е отчела 30,1% аудиторен дял.
"bTV Новините” в 19:00 часа на 24 февруари са най-гледаната емисия и сред зрителите на възраст 18-49 с 37 % аудиторен дял и 18-49 градско население с 39,3% аудиторен дял. В тези таргет групи прекият конкурент отчита съответно 26,4% аудиторен дял и 26,7% аудиторен дял в таргет групата 18-49 градско население.
"bTV Новините” в 19:00 часа на 24 февруари отбелязват не само най-високия рейтинг сред новинарските емисии за деня, но отбелязват и повишаване на зрителския интерес по време на самата емисия за разлика от тази на прекия конкурент.
Водещи
-
Хаос и закъснения заради ремонта на Централна гара - София: Ще се подобри ли организацията на жп транспорта?
От днес обаче БДЖ въвежда ново разписание, в опит да подобри организацията и проблема с...
13.05 | 11:15
-
Борис Дали кръшкал на жена си 7 години
Той все още си живее в Бобов дол при родителите, коментират негови съграждани
13.05 | 11:00
-
Извънредно от Радев! Остро предупреждение към Северна Македония
България многократно и ясно е заявявала своята позиция, че договореностите трябва стриктно да...
13.05 | 10:45
Най-четени
-
„Тази е лесна, пишете ѝ“: Десетки жени попадат без да искат и без да подозират в чат канали
В скрити чатове като по каталог се разпространяват снимки и телефонни номера, придружени с...
13.05 | 09:45
-
Медици настояват децата без задължителни ваксини да не могат да посещават училище
Това се случва на фона на ръста на случаите на коклюш у нас
13.05 | 09:45
-
„Ставам вече порно звезда”: Изнудват бивш министър с клип с нецензурно съдържание
Близките ми много се изненадаха, че толкова ми се е повишил сексуалният потенциал на тази...
13.05 | 10:30
-
Днес у нас е денят на данъчната свобода
Тази година той настъпва по-рано в сравнение с 2022 година
13.05 | 10:15