Предпочитаме електронни фактури за тока 01.09 | 16:08

Софиянци проявяват най-голям интерес към новата услуга на ЧЕЗ

От Олга Андреева

Над 20 000 клиенти на ЧЕЗ са избрали да получават електронна фактура за месечната си сметка за ток вместо хартиения вариант на месечната си сметка за електроенергия.

От дружеството съобщиха, че само един месец след въвеждането на електронната фактура, тя вече е станала предпочитана.

Най-големият интерес към нея е отчетен в София, където са регистрирани повече от 60% от подадените заявки, посочва БТА. Най-много от клиентите са подали заявление за новата услуга на сайта www.cez.bg.

Той е бил използван от 97% от предпочелите да получават сметката си за електроенергия онлайн.

ЧЕЗ въведе услугата електронна фактура от 1 август. Електронната фактура е валиден, електронно подписан документ, напълно идентичен с хартиения носител.

От компанията уверяват, че издаването на електронната фактура се осъществява чрез специализиран клиентски софтуер, който гарантира достоверността ѝ и не позволява манипулиране на съдържанието.

 

Водещи

Най-четени