Над 1 130 720 лв. са изразходвали партиите за реклама в медиите 20.10 | 18:45
Това сочи мониторинг на Центъра за развитие на публичната среда
Над 1 130 720 лева без ДДС са изразходвали за реклама в медиите от началото на кампанията кандидатите за кметове и общински съветници. Това сочи мониторинг на Центъра за развитие на публичната среда.
Традиционният мониторинг показва, че най-много разходи за целта са отделили парламентарно представените формации.
За 20 дни от старта начело е партия ГЕРБ с над 232 000 лева без ДДС. Следва ги коалицията "Продължаваме промяната – Демократична България", която вече е вложила близо 210 000 лева. "Възраждане" са на трета позиция с почти 118 000 лева, а на четвърта са БСП за България с малко над 113 000 лева.
Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента за медийна реклама.
В челната шестица влизат още извънпарламентарната партия "Сбор" с близо 76 000 за реклама в медиите и ДПС с едва 57 000 лева.
До този момент не всички медии са представили договорите си за реклама с участниците в изборите, уточняват от Института.
За участие във вота в Централната избирателна комисия са регистрирани 58 партии и 9 коалиции, те могат да се включват и в местни коалиции. Така избирателните комисии в 265-те общини са регистрирали още десетки формации, заедно с независими кандидати за кметове и общински съветници, издигнати от инициативни комитети в съответните населени места.
Водещи
-
Свещеник разказва и за сбъднати молитви в TikTok
Вярата има нужда от съвременните технологии, убеден е отец Ириней
05.05 | 17:59
-
Симеоновград отново си спомни кошмара Черния Великден
На 23 април се навършиха 13 години от жестоката катастрофа, отнела живота на 6 младежи
05.05 | 17:40
-
Злато и за ансамбъла на Европейската купа
05.05 | 17:20
-
Разузнаването: Русия замисля саботажи в цяла Европа
Службите на различни държави съобщават за прикрити бомбени нападения, палежи и нанасяне на...
05.05 | 17:00
Най-четени
-
БАБХ спря дейността на фирма заради открита батаря в козунак
Козунакът е бил купен от голям супермаркет в столицата
05.05 | 11:20
-
Ръст на безработните младежи у нас на годишна база
Според данните на Евростат общата безработица у нас през март 2024-година е 4,4 процента,...
05.05 | 15:28