И пазаруването на обувки се дигитализира 23.04 | 14:23

Интерактивната система Perch display използва прожектирана светлина и сензори за движение

От Георги Георгиев

Дигиталните технологии все повече се появяват в офлайн средата на магазините. Немалко големи търговски вериги днес се опитват да превърнат рафтовете на магазините в място, което привлича максимално клиентите със интерактивни забавления.

В тази посока е тръгнала и малката американска компания Perch Interactive. Нейните четирима служители са създали нов тип интерактивен прожекторен дисплей за презентация и реклама на продуктите на щанда, като в случая става въпрос за обувки.

Системата Perch display използва прожектирана светлина и сензори за движение, за да установи кога зоната около продукта бива докосвана (подобно на сензорен екран) и кога самите обувки биват взимани от потребителя, за да бъдат разгледани.

Разработеният дисплей показва нагледно как обувките биха стояли на краката ви. Той разполага с менюта, от които потребителите могат да се информират, например, в кои цветове и номера обувките са налични и каква е цената им.

Системата записва поведението на клиента с дисплея и препраща информацията към търговеца под формата на статистика. На тази база той може да направи промени, с които да подобри системата си за продажби.

Водещи

Най-четени