Нова услуга оценява качеството на продуктите при онлайн пазаруване 25.08 | 20:44

Засега GoodGuide Transparency Toolbar може да се ползва само в Amazon.com

От Ивайло Ачев

Нова услуга помага на потребителите да правят здравословни покупки, когато пазаруват онлайн, съобщава Good.is.

Услугата е известна под името GoodGuide Transparency Toolbar и с нейна помощ всеки потребител може да оценява по няколко категории продукта, който купува онлайн – безопасност, здравословен ефект и вреда за околната среда. Разработката е на компанията GoodGuide, която обаче няма нищо общо с Good.is.

Тулбарът се появява само ако потребителят, който си го инсталира, пазарува онлайн. Хитрото устройство подрежда продуктите в своеобразна класация, като отчита специален баркод и след това го сравнява с база от 120 хил. вече каталогизирани продукти.

Уникалността на GoodGuide Transparency Toolbar се състои в това, че веднъж след като сте го инсталирали, можете сами да зададете категории за оценка на продуктите. Тулбарът има филтър, който ви казва как се подреждат стоките по различни критерии – хранителност, енергийна ефективност, дори и трудови условия за производството на съответния артикул.

За момента GoodGuide Transparency Toolbar може да се ползва само в Amazon.com.

Най-четени