Victoria's Secret със сериозен гаф! Обиди клиентите си жестоко 12.11 | 17:00

Дамите смятат, че компанията налага нереалистични стандарти за красота

От Беатрис Николoва

Световноизвестният бранд Victoria's Secret разгневи хиляди свои клиенти с последната си рекламна кампания. Новите модели на компанията се предлагат под надслов "Перфектното тяло". Рекламата доведе до създаването на хаштаг движението #Аз съм перфектна.

Това стана причината три британски ученички да започнат антикампания, която да заклейми новия надслов.

"Рекламата на този сутиен увековечава ниското самочувствие сред жените, които нямат толкова минималистични мерки", коментират момичетата, цитирани от BBC. Те са категорични, че марката трябва да поеме своята отговорност и да се извини на всички жени по света за подронването на самочувствието им. Негодуващите събраха над почти 30 хил. подписа и изискаха рекламата да бъде свалена и дамите да получат извинение от компанията.

1433922

 Модният бранд представи своя версия на рекламата за "перфектното тяло" и представи разнообразието на женските тела. Тя показа снимка, на която има десет жени, които изглеждат по съвсем различен начин - има слаби, както и много пищни модели.

 По тази причина, марката промени мотото само в онлайн магазините си, но постерите по магазините си останаха същите.

1433920

Водещи

Най-четени