Адам Сандлър прекали с продуктовото позициониране 17.06 | 08:15

Критиците нарекоха новия му филм „114-минутна реклама на бирата Budweiser“

От Виолета Малинкова

Филмовият актьор и продуцент Адам Сандлър стана обект на критика с последния си филм - комедията "That’s My Boy", съобщи Lenta.ru.

Критици от Brandchannel.com нарекоха лентата "революционна" от гледна точка на използването на холивудската скрита реклама в нея - т.нар. продуктово позициониране.

Във филма Сандлър играе Дони - баща, зарязал сина си (Анди Самбърг), който години след това отново се появява в живота му и то не в какъв да е момент, а в навечерието на неговата сватба.

Друга главна роля във филма, както отбелязват от Product Placement News, "изиграва" бирата Budweiser, която постоянно се промъква в кадъра.

Само в трейлъра на филма Папа Д
освидос може да бъде видян в над дузина изяви с Budweiser. Освен това, през по-голямата част от филма, героят на Сандлър е с тениска с въпросната марка газирана алкохолна напитка.

Всичко това накара критиците да нарекат лентата "114-минутна реклама на Budweiser". В същото време обаче на плакати за филма марката Budweiser не фигурира.

Всъщност това не е първият път, когато Адам Сандлър използва продуктово позициониране в свой филм - по същия начин през 2011 г. в продукцията му "Джак и Джил" беше забелязана скрита реклама на веригата за бързо хранене Dunkin Donuts.

За тези свои "заслуги" в областта на маркетинга, Сандлър беше удостоен със специалната награда за продуктово позициониране - Brandcameo Product Placement Awards.

Водещи

Най-четени