Apple, Microsoft и Amazon са трите най-скъпи марки 29.07 | 14:00
Стойността на бранда на американската корпорация „Netflix” за една година се е повишила със 72 % и достигна 25,7 милиарда долара. Това е оценката на публикуваната от „Форбс” класация на най-скъпите марки в света
Стойността на бранда на американската корпорация "Netflix” за една година се е повишила със 72 % и достигна 25,7 милиарда долара. Това е оценката на публикуваната от "Форбс” класация на най-скъпите марки в света.
Първите места традиционно са заети от Apple с 241,2 млрд. долара, Google с 207,5 млрд. долара, Microsoft -162,9 млрд., Amazon – 135,4 млрд. и Facebook – 70,3 млрд. долара.
Следват ги Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton и McDonald’s.
Преди година в десетката влизаше и марката "Тойота”, но заради претърпените тази година загуби от 7 % тя зае 11-то място.
От лидерите само Facebook и Samsung са загубили, съответно 21 % и 5 %, докато останалите марки са поскъпнали, като най-голям е ръстът на Netflix.
Общата стойност на стоте най-скъпи брандове възлиза на 2,54 трилиона долара, като половината от тях са собственост на американски компании, 10 са германски, а 9 френски.
Най-голям е броят на технологичните компании – 20, 14 бранда са на фирми, работещи в областта на финансите, 11 – в автомобилния сектор.
Водещи
-
Пореден спад в цените на основните хранителни продукти на борсите
Минимално поскъпват кравето сирене и кашкавалът тип "Витоша"
28.04 | 10:20
-
Плугчиева: Начело на МВнР трябваше да застане кариерен дипломат
Няма нужда да стоя там, където не ползват съветите ми, коментира тя оттеглянето си от кабинета
28.04 | 10:00
-
Дневен хороскоп за неделя
28.04 | 09:30
Най-четени
-
Дневен хороскоп за неделя
28.04 | 09:30