Ето защо от Facebook like-овете няма полза 09.07 | 12:04
Една от най-силните рекламни кампании
"Харесването не помага”/ "Liking isn’t helping” е заглавието на рекламна кампания в Сингапур, създадена за Crisis Relief Singapore, християнска благотворителна организация на доброволци.
Шокиращи реални изображения представят три бедствия: наводнение, война и земетресение. Към тях са добавени палци, изобразяващи бутона "like/харесвам” от социалната мрежа Facebook.
Идеята е доста проста и същевременно смела - виртуалните неща не се броят в реалния живот и дори билион харесвания във Facebook няма да са от полза за изпадналите в немилост. Да, може да си спечелите iPhone ако имате късмет и like-вате нон стоп, но няма да спрете бедността, клошарството, икономическата и културна криза, които са причинени от войни и природни бедствия. Ето защо тази кампания апелира за действие с простичкото мото "Бъди доброволец. Промени живот.”
Обявена за една от най-силните и разтърсващи кампании на годината "Харесването не помага” спечели Златен Лъв в категория преса на фестивала в Кан.
Вижте снимките в галерията.
Водещи
-
Инцидент с хеликоптера на президента на Иран, издирват оцелели
На борда е бил и външният министър на страната
19.05 | 18:50
-
Каквото повикало, такова се обадило или как кампанията достигна своята отвратителност
Коментар на пиар експерта Диана Дамянова
19.05 | 18:00
-
Фалира ли телевизията на Дългия?
19.05 | 17:39
-
Apple въвежда нечувана иновация - управление на iPhone и iPad с очи
Всички тези нови опции за достъпност вероятно ще дебютират в iOS и iPadOS 18
19.05 | 17:20
Най-четени
-
Поколението, което затъва в дългове: Gen Z
19.05 | 10:00
-
Сашко от Перник пак се загуби, но откриха много бързо
Детето се загуби ло по време на разходка в гората между БЧК Лозен и Лозенски манастир
19.05 | 09:30
-
"Медиана": "Възраждане" - втори след ГЕРБ-СДС
ПП-ДБ са на четвърта позиция с 13,7% след ДПС с 14,2%, ако изборите бяха днес
19.05 | 11:00
-
Как да избегнем прилошаването в колата на дълъг път?
19.05 | 10:40