Красавиците от рекламите ни мислят злото 09.02 | 16:56
Хубавиците влияят зле на самочувствието на зрителките
Рекламите действат силно негативно на жените, които не се смятат за достатъчно красиви.
Този и други интересни факти разкрива проучване, направено от The Journal of Consumer Research, което цели да навлезе надълбоко в женското съзнание и да отгатне какво се случва, докато тече рекламният блок.
Изследваните дами са били разделени на две групи, като на всяка група са показани два вида снимки – такива, на които присъствали красиви рекламни лица, и такива, които показвали само опаковката на продукта.
След това на групите са зададени въпроси относно личната им самооценка и дали харесват отражението си в огледалото.
Резултатите – жените, които харесват начина, по който изглеждат, не са обърнали внимание на красивите жени от рекламите.
Останалите дами пък сякаш са се оставили на женската суета и са започнали да правят сравнения с хубавиците от екрана.
По този начин, обръщайки повече внимание на недостатъците си, несъзнателно са намалили личната си самооценка.
Явно е, че именно това е идеята на рекламистите, които целят първо да ни убедят, че имаме проблем, за да ни предложат после великодушно да го решат с чудодейния си продукт.
Водещи
-
Пътнически и товарен влак се сблъскаха в Белград, 13 пострадаха
Четирима от тях са в тежко състояние
18.05 | 09:15
-
Новият тото милионер на България спечели втория по големина джакпот в историята на Български спортен тотализатор
Новият тото милионер от старопрестолния град е под №136 в историята и втори за 2024 г. В края...
17.05 | 17:45
Най-четени
-
Пътнически и товарен влак се сблъскаха в Белград, 13 пострадаха
Четирима от тях са в тежко състояние
18.05 | 09:15