Canon стартира паневропейска кампания Live for the story 22.05 | 17:53
Зои Кравиц е глобалният вдъхновител на марката
София 22 май 2017 г. - Canon стартира паневропейска кампания Live for the story. Новата философия на марката е насочена към по-младата аудитория, като цели да промени разбирането и отношението към продуктите на бранда, да ги позиционира като инструменти за създаване и преживяване на моментите от живота.
Изцяло интегрирала и България, компанията цели да репозиционира Canon чрез новото послание Live for the story и да насърчава хората да съзират специалните спомени във всички моменти от живота си, независимо къде се намират или какво правят.
Лий Бонифас, старши директор на Canon - Consumer Marketing, пояснява:" Live for the story е нашият подход, разработен, за да промени напълно начина, по който хората гледат на Canon. Тази промяна утвърждава категорично Canon като марка за разказване на истории и гарантира, че всеки краен резултат от цялостната ни екосистема и продуктово портфолио ще помогне на потребителите да разказват своите истории."
Новата философия на марката Canon отразява смисъла на това защо хората създават визуално съдържание – защото разказват и споделят истории и емоции. Преживяването е най-ценната валута, която притежаваме, така че Canon ще насърчава хората да изживяват всеки момент напълно, без значение дали им се струва незначителен или обикновен.
Актрисата, продуцент, музикант и известен разказвач Зои Кравиц е глобалният посланик на Canon.
"Лятото е време на спонтанност и живот за момента. Ние желаем да насърчим хората да изживяват пълноценно всяка секунда, защото тогава се раждат най-добрите истории."
И за да ви вдъхнови във вашия разказ, артистичната Зои предлага на "изследователите" на Canon своята лична Canon лятна "история”, която отразява спонтанността на нейните любими лета в Ню Йорк. Филмът с историята на Зои може да откриете на http://www.canon.bg/live-for-the-story.
Дончо Нешев, директор маркетинг Canon България допълва: "Всяка снимка има своята история и е ценна за създателя й, независимо дали е създадена от професионалист или не. Ние знаем това и с новата насока на компанията ни целим да вдъхновим хората да разказват и споделят повече истории. В България, Canon ще представи новата философия на бранда чрез специална кампания, за която в най-скоро време ще обявим подробности, така че следете ни и очаквайте повече информация."
"Да запазиш своята адекватност в един променлив и непрестанно развиващ се сектор е вълнуващо и е нещо, което ние ще използваме, за да можем да достигнем до по-млада публика", казва г-н Бонифас. "В Canon предлагаме много повече от фотография – ние отпечатваме спомени, запазваме спомени и помагаме да създадем спомени с приложения като Lifecake".
"Преживяванията са важни и ние се фокусираме върху тях. "Live for the story" е разработена, за да вдъхнови хората да правят точно това, като с всеки елемент от репозиционирането на Canon ние насърчаваме хората да бъдат готови да заснемат историите, които създават всеки ден".
Водещи
-
Тагарев: Гледаме с насмешка на приказките за излизане от НАТО
Членството ни в Алианса ни прави сигурни, заяви военният министър
28.03 | 16:15
-
Родилка почина след спешно секцио в болницата в Кърджали
По време на операцията е установено, че бебето е мъртво
28.03 | 15:50
-
Боян Чуков: Все повече въпроси възникват за атентата край Москва
Според него терористичният акт не се в стила на ИД
28.03 | 15:50
-
Съветите на Ванга за късмет и благополучие
28.03 | 15:40
Най-четени
-
ИТН получи и върна празна папката с мандата (ВИДЕО)
Това е най-правилното за България”, заяви Вълчев преди да върне обратно папката с мандата на...
28.03 | 11:15
-
Вече повече от месец 17-годишната Ивана от Дупница е в неизвестност.
Тя обясни, че в социалните мрежи вече няма никакво развитие и като цяло никъде няма и следа от...
28.03 | 08:45
-
Проф. Киров каза кой може да стане служебен премиер
Някои хора трябва да престанат да експериментират с Конституцията, защото се получават лоши...
28.03 | 13:00
-
Разходите на бизнеса в България за един час труд на наетия персонал са средно 9,3 евро, а в Германия са 41,3 евро,
Най-близо до нас по размер на разходите на компаниите за наемане на хора е Румъния
28.03 | 09:15