Ford Focus е най-продаваният автомобил в света 10.04 | 15:12

Ford Fiesta пък е най-продаваната малка кола

От Ралица Стоянова

Ford Focus е най-продаваният автомобил в света, а Ford Fiesta – най-продаваната малка кола, според данните на лидера в автомобилните проучвания и прогнозиране на трендовете Полк.

Продажбите на Focus възлизат на 1 020 410 автомобила по света през 2012 г., с което той печели титлата "Най-продаван автомобил в света".

Ford Fiesta е най-продаваният малък автомобил в света, със 723 130 регистрации миналата година.

"Focus и Fiesta са кулминацията на глобалната ни продуктова стратегия One Ford", сподели Джим Фарли, Вицепрезидент на Ford по глобален маркетинг, продажби и услуги.

"Глобалните ни продукти са в синхрон с клиентите ни – особено в най-продаваните и най-конкурентни сегменти – с уникалната си комбинация от икономичност, високо качество, богато съдържание и удоволствие от управлението. Чрез стратегията One Ford сме в състояние да постигнем икономия от мащаба и фантастична стойност за клиентите по света."

Миналата година Focus бе първият автомобил на Ford в Европа, предлагащ иновативния 1.0-литров бензинов EcoBoost двигател, който бе провъзгласен за Световен двигател на 2012 г. След това в Европа и по света стартираха продажбите на Focus ST с 250 к.с. 

През 2012 г. Ford представи стилната нова Fiesta, последвана тази година от Fiesta ST със 182 к.с. Успехът на Fiesta потвърждава данните на JATO Dynamics*, че глобалният автомобил на Ford от В-сегмента е най-продаваният малък автомобил в Европа за 2012 г., като европейските клиенти купуват нов Ford Fiesta средно на всеки две минути.

Увеличеният пазарен дял на Focus се дължи на клиентското търсене в Китай и САЩ. Регистрациите в Китай са се увеличили с 51% през миналата година, като всеки четвърти Focus е продаден там, според данните на Полк.

Продажбите на Focus в САЩ са се увеличили с 40% през 2012 г., допринасяйки също за глобалния ръст. "От премиерата му в Китай през март миналата година продажбите на Focus продължават да се засилват, като за първи път той се превърна в най-продавания лек автомобил в Китай за 2012 г.," заяви Фарли.

"С допълнителните производствени мощности от миналата година, сега имаме страхотната възможност да увеличим още глобалните продажби на компактните ни автомобили през 2013 г. с много силното начало отсега".

Глобалните нови регистрации на Ford F-Series – най-продавания пикап в Америка за последните 36 години – възлизат на общо 785 630 автомобила миналата година, заемайки трето място от всички продадени автомобили по света.

Ford Focus е най-продаваният автомобил в света, а Ford Fiesta – най-продаваната малка кола, според данните на лидера в автомобилните проучвания и прогнозиране на трендовете Полк.

Продажбите на Focus възлизат на 1 020 410 автомобила по света през 2012 г., с което той печели титлата "Най-продаван автомобил в света".

Ford Fiesta е най-продаваният малък автомобил в света, със 723 130 регистрации миналата година.

"Focus и Fiesta са кулминацията на глобалната ни продуктова стратегия One Ford", сподели Джим Фарли, Вицепрезидент на Ford по глобален маркетинг, продажби и услуги.

"Глобалните ни продукти са в синхрон с клиентите ни – особено в най-продаваните и най-конкурентни сегменти – с уникалната си комбинация от икономичност, високо качество, богато съдържание и удоволствие от управлението. Чрез стратегията One Ford сме в състояние да постигнем икономия от мащаба и фантастична стойност за клиентите по света."

Миналата година Focus бе първият автомобил на Ford в Европа, предлагащ иновативния 1.0-литров бензинов EcoBoost двигател, който бе провъзгласен за Световен двигател на 2012 г. След това в Европа и по света стартираха продажбите на Focus ST с 250 к.с. 

През 2012 г. Ford представи стилната нова Fiesta, последвана тази година от Fiesta ST със 182 к.с. Успехът на Fiesta потвърждава данните на JATO Dynamics*, че глобалният автомобил на Ford от В-сегмента е най-продаваният малък автомобил в Европа за 2012 г., като европейските клиенти купуват нов Ford Fiesta средно на всеки две минути.

Увеличеният пазарен дял на Focus се дължи на клиентското търсене в Китай и САЩ. Регистрациите в Китай са се увеличили с 51% през миналата година, като всеки четвърти Focus е продаден там, според данните на Полк.

Продажбите на Focus в САЩ са се увеличили с 40% през 2012 г., допринасяйки също за глобалния ръст. "От премиерата му в Китай през март миналата година продажбите на Focus продължават да се засилват, като за първи път той се превърна в най-продавания лек автомобил в Китай за 2012 г.," заяви Фарли.

"С допълнителните производствени мощности от миналата година, сега имаме страхотната възможност да увеличим още глобалните продажби на компактните ни автомобили през 2013 г. с много силното начало отсега".

Глобалните нови регистрации на Ford F-Series – най-продавания пикап в Америка за последните 36 години – възлизат на общо 785 630 автомобила миналата година, заемайки трето място от всички продадени автомобили по света.

* Информацията е на партньор на iNews.bg.

Водещи

Най-четени