Генерална промяна във Facebook 13.01 | 13:37
Потребителите вече ще виждат повече лично съдържание за сметка на платените публикации
Генерална промяна във Facebook. Потребителите вече ще виждат повече лично съдържание за сметка на платените публикации.
Промените са продиктувани от желанието на потребителите мрежата да ги свързва с хората, а не с ненужно съдържание.
Георги Малчев продава реклами в социалната мрежа. Според него промените могат да доведат до поскъпване на рекламата, но и ще се обърне повече внимание на съдържание им.
Бизнесът няма да пострада от ограничението, смятат от бранша. Потребителите пък ще прекарват времето си онлайн по-пълноценно.
Създателят на Facebook Марк Зукербърг, който инициира промяната, е категоричен, че е важно какво искат потребителите, защото ползването на социалната мрежа за връзка с хората ги кара да се чувстват по-добре и по-малко самотни.
Водещи
-
Майкъла: Ако ЦСКА играе само с Левски ще стане шампион
Според него Гриша Ганчев ще продължи да помага на клуба
06.05 | 18:00
-
Проф. Костадин Ангелов изригна: Абе, ти си държавата, бе! Ти трябва да носиш реда и законността!
Как така се качваш да шофираш пиян, избухна в социалните мрежи бившият здравен министър по...
06.05 | 17:40
-
Реконструкцията за Ф-16 на авиобаза "Граф Игнатиево" закъснява
Българската армия има системни и технологични проблеми, 2% от БВП са недостатъчни, смята...
06.05 | 16:59
Най-четени
-
Горещо! Слави тайно минал под венчило?
Шоуменът политик ихомълком се оженил за 25-годишна студентка навръх Свети Валентин
06.05 | 11:40
-
Евростат: Безработните младежи под 25 г. са 16%
Това сочат най-новите данни за март 2024 година
06.05 | 12:20