Какъв е арсеналът на Apple на маркетинговото бойно поле? 15.08 | 14:05
Технологичната компания разкри една от най-добре пазените си тайни
Задавали ли сте си въпроса защо Apple има такъв успех? Дали устройствата им са чак толкова по-добри отколкото на конкурентите или има и още нещо? Преди дни от самата компанията споделиха една от най-пазените си тайни в областта на маркетинга.
Тя не се оказа мрачна и изпълнена с насилие, а съвсем проста - позиционирането на продукти в телевизионни реклами и филми, пише Econ.bg, като се позова на Business Insider.
Apple има забележителна история при позиционирането на свои продукти и дори има служители, които работят в тясна връзка с Холивуд, а тяхната единствена задача е правилното продуктово позициониране.
Статистиката подсказва много ясно - продукти на компанията са се появили в 891 телевизионни предавания през 2011 г. Според Brandchannel iDevices Apple е представена и в 40% от филмовия бокс офис.
Ако не се сещате къде сте срещали филмите с продуктите на Apple, можете да се подсетите тук.
Водещи
-
Звезден дъжд за Гергьовден, оранжеви метеори на Еньовден
03.05 | 17:40
-
Майски сняг засипа хижа Бреговица над Сандански (ВИДЕО)
03.05 | 17:20
Най-четени
-
Премиерът каза защо кабинетът отмени решението си за частна детска болница
Приех аргументите на президента, който все пак издава указите за служебен премиер и за...
03.05 | 09:30
-
Новата говорителка на украинското външно министерство е генерирана от ИИ
Виктория Ши беше облечена в тъмен костюм в презентация, публикувана в социалните мрежи
03.05 | 12:40
-
Главчев ще подаде сигнал в ДАНС и прокуратурата по случая „Мама и Аз“
Целта - пълна проверка на фактите и обстоятелствата, свързани с разрешението за изграждане на...
03.05 | 12:00
-
"Газпром" за първи път излезе на загуба от 1999 г. насам
Тя се оценява на 6.84 млрд. долара
03.05 | 10:00