Какъв е арсеналът на Apple на маркетинговото бойно поле? 15.08 | 14:05

Технологичната компания разкри една от най-добре пазените си тайни

От Елица Елефтерова

Задавали ли сте си въпроса защо Apple има такъв успех? Дали устройствата им са чак толкова по-добри отколкото на конкурентите или има и още нещо? Преди дни от самата компанията споделиха една от най-пазените си тайни в областта на маркетинга.

Тя не се оказа мрачна и изпълнена с насилие, а съвсем проста - позиционирането на продукти в телевизионни реклами и филми, пише Econ.bg, като се позова на Business Insider.

Apple има забележителна история при позиционирането на свои продукти и дори има служители, които работят в тясна връзка с Холивуд, а тяхната единствена задача е правилното продуктово позициониране.

Статистиката подсказва много ясно - продукти на компанията са се появили в 891 телевизионни предавания през 2011 г. Според Brandchannel iDevices Apple е представена и в 40% от филмовия бокс офис.

Ако не се сещате къде сте срещали филмите с продуктите на Apple, можете да се подсетите тук.

Най-четени