Колко ни струва Facebook-страницата на Програмата за развитие на селските региони? 03.08 | 09:49

МЗХ е дало 50 хил. лева за страница, харесвана от 48 души

От iNews.bg

Да бъде във Facebook вече не е просто глезотия, а сериозна част от комуникационната стратегия на всяка фирма или институция. И това ще потвърди всеки, който се занимава с маркетинг и реклама.

Клиентите и потребителите ни намират много интересна и полезна информация за нас и така, както доскоро беше задължително за всеки бизнесмен да има своя страница в интернет, така сега без профил във Facebook развитието е просто немислимо за мнозина.

От тази гледна точка похвално е, че Министерството на земеделието и храните (МЗХ) е помислило за новите технологии и социалните мрежи и ги е включило като точка в Списъка с техническите дейности Програмата за развитие на селските региони, чийто ползвател ще бъде то.

"Facebook и Twitter са сред най-глобално развиващите се социални мрежи, както в България, така и в целия свят", е записано още в документа и допълнението е: "Този тип общуване дава възможност за коментари, както и за обратна връзка с потребителите".

На базата на тези разсъждения не е случайно, че се стига до решението да бъде изготвена и страницата, но знаете ли колко струва тя? За 2011 година от МЗХ са платили 50 хил. лева (без ДДС) за разработване на страница във Facebook и създаване на профил в Twitter.

Но да оставим настрана отпуснатите средства, проста проверка показва, че хората, които харесват тази страница са ... 48 души. В Twitter последователите пък са 12 души.

МЗХ в своя списък е записало още, че форумите са важна част от комуникацията и затова за публикуване на постове в българските форуми са отделени отново 50 хил. лева. Колко пъти сте попадали на публикации от МЗХ във форума, който посещавате?

Водещи

Най-четени