Магазин пусна онлайн брошура за незрящи 22.06 | 11:14

Офертите на супермаркета ще бъдат придружени и от глас

От iNews.bg

BILLA България въвежда иновативна технология, за да направи онлайн брошурите си достъпни за незрящи. От днес съдържанието на всички седмични и месечни брошури и каталози, поместени на сайта www.billa.bg, ще се възпроизвежда и като звук. По този начин хората с увредено зрение ще бъдат улеснени в търсенето на информация за предлаганите промоционални оферти.

Проектът е разработен съвместно със Съюза на слепите, с който BILLA България си партнира успешно за трета поредна година. За адаптирането на онлайн брошурите на търговската верига към нуждите на незрящите се използва специален софтуер, който преобразува текста в звук. Услугата ще е достъпна и при ползването на сайта през мобилни устройства.

"Щастливи сме, че въвеждаме поредната иновация, с която улесняваме ежедневните дейности на незрящите. Новата технология на сайта ни е важен елемент от последователната ни политика за подкрепа на хората с увредено зрение. Благодарим на Съюза на слепите, че са наш доверен партньор, с който заедно допринасяме за успешното интегриране в обществото на незрящите", заяви Бойко Сачански, Управител на BILLA България. Компанията е първата търговска верига у нас, въвела политика на асистирано пазаруване за хора с увредено зрение. Проектът се осъществява съвместно със Съюза на слепите. Служителите във всички BILLA магазини в страната преминаха през специално обучение, така че да бъдат запознати с основните правила за оказване на съдействие и обслужване на незрящи клиенти.

Друга успешна инициатива, реализирана в партньорство със Съюза на слепите, е кампанията "Подай ръка". 6100 лв. бяха събрани в рамките на един месец (от 20 февруари до 20 март 2017 г.) чрез отделяне на 1 стотинка от продажбата на всеки продукт с марка BILLA. Средствата вече са дарени за закупуване на помощни средства за социално слаби членове на Съюза на слепите.

Водещи

Най-четени