Мобилният бизнес на LG е на сериозна загуба 30.10 | 15:15

За последното тримесечие тя се изчислява на 67,8 милиона долара

От Ивайло Коралски

Последните две години мобилният пазар се превърна в месомелачка за малки и големи играчи (минус Apple), a LG е поредният пострадал от насищането на пазара.

Корейският гигант разпространи финансовите си резултати за последното тримесечие, които нагледно демонстрират, че мобилното звено на компанията е загубило 67,8 милиона долара.

Резултатът е още по-неприятен, когато бъде сравнен със същия период на предходната година, в която LG е регистрирал печалба от мобилното си звено в размер на 1,2 процента.

Корейците се надяват, че скорошните премиери на смартфоните Nexus 5X и V10 ще им помогнат да възстановят позициите си.

Извън мобилния бизнес, LG всъщност се справя доста добре – продажбите на OLED 4K телевизори в САЩ и Южна Америка са се увеличили.

Потребителите не само купуват повече телевизори на LG, но и производственият процес на дивизията вече ѝ излиза по-евтино, позволявайки по-голям марджин, а от там и печалба на всяка продадена бройка.

Дивизията за домашни уреди на LG също е с положителни резултати – 201 милиона долара печалба, благодарение най-вече на добрите продажби на климатици и съдомиялни машини.

Цялостната печалба на LG се изчислява на 109 милиона долара.

Водещи

Най-четени