Очаква се двоен ръст на мобилната реклама 18.06 | 12:02
Развитието на мобилната реклама се свързва с пазара на Азиатско тихоокеанския регион и Япония
Световният пазар на мобилната реклама ще се удвои през 2011 година и ще достигне стойности от 3.3 милиарда долара. Очакванията са на анализаторската фирма Gartner.
Към момента делът на мобилната реклама в общата структура на разходите за търговия и услуги е незначителен, но според очакванията с течение на годината те ще се увеличават и в края на годината може да се очаква да постигнат 4%.
В сравнение с 2010 година мобилната реклама заемаше само 0.5% от общия пазарен дял.
Развитието на мобилната реклама от Gartner свързват с увеличеното използване на смартфони и планшети, като тенденцията ще остане стабилна и през следващите години.
При това първенството в този пазар няма да е за САЩ, а за Азиатско тихоокеанския регион и Япония. Именно там се очаква през тази година да се формират 1.63 милиарда долара от пазара на мобилни услуги, а в Северна Америка този показател ще остане на нивото от 701.7 милиона долара.
В края на 2010 година друго изследване за пазара на мобилната реклама, на Juniper Research, посочваше, че разходите в сектора към 2015 година няма да са по-малко от 11 милиарда долара.
Основното предимство на мобилната реклама е възможността да се направи по-добър таргет да рекламната кампания.
Водещи
-
МС: Към момента няма пряка военна опасност за страната ни
По-малко от седмица след безпрецедентната атака на Иран с ракети и дронове, Израел изпълни...
19.04 | 09:15
-
Днес облачността над страната ще е значителна
Над Черноморието облачността ще е значителна, но без валежи
19.04 | 09:00
-
Психолог: "Ергенът" може психически да травмира участничките
Веси Тодорова е психолог и терапевт. Завършила е психология във Великотърновския университет и...
18.04 | 20:59
Най-четени
-
ЕС спешно осигурява противовъздушна отбрана на Украйна
За това се споразумяха лидерите на 27-те на специален Европейски съвет
18.04 | 08:45
-
Удря ни магнитна буря
18.04 | 09:15