Трите нови начина, по които марките ви достигат 18.09 | 18:07

Модернизиран живот, модернизирани начини...

От Ивайло Коралски

Културата винаги се променя и в епохата на разнообразните приложения, Kickstarter и 3-D принтирането, определението за потребител също се изменя. Това налага и смяната и на разбирането за бранд.

Наскоро международната бранд консултантска агенция "Wolf Olins” публикува доклад как да се справите с това сложно близко бъдеще. Представяме ви трите начина, по които потребителите се променят и съветите на "Wolf Olins".

Тенденция 1: Всеки проблематизира статуквото

Съвет: Защитете позицията си с повече за по-малко

Не е необходимо да четете тази статия, за да забележите очевидното: Всеки е скептичен.

Но експертите обръщат внимание на факта, че ние не само можем да се оплакваме от статуквото, но също така го и да го заобикаляме.

Заобикалянето води до ползването на Skype вместо плащане за телефонни услуги на дълги разстояния, или използването на Кикстартер (Kickstarter - платформа за набиране на финансиране за креативни проекти чрез доброволни пожертвувания в интернет) вместо оставянето на успеха на даден продукт в ръцете на рисковия капитал.

Това заобикаляне съчетава повече възможности с по-ниски разходи и има по-автентични послания.

В конкуренцията между брандове, от "Wolf Olins” препоръчват да "мислите по-малко за продаването на хора, а повече за тяхното включване". Не е достатъчно да създадете по-добър и по-евтин продукт – добре е да споделяте концепцията и смисъла на това, което създавате, с потребителите.

Останалите, в Econ.bg.

Най-четени