Трите нови начина, по които марките ви достигат 18.09 | 18:07
Модернизиран живот, модернизирани начини...
Културата винаги се променя и в епохата на разнообразните приложения, Kickstarter и 3-D принтирането, определението за потребител също се изменя. Това налага и смяната и на разбирането за бранд.
Наскоро международната бранд консултантска агенция "Wolf Olins” публикува доклад как да се справите с това сложно близко бъдеще. Представяме ви трите начина, по които потребителите се променят и съветите на "Wolf Olins".
Тенденция 1: Всеки проблематизира статуквото
Съвет: Защитете позицията си с повече за по-малко
Не е необходимо да четете тази статия, за да забележите очевидното: Всеки е скептичен.
Но експертите обръщат внимание на факта, че ние не само можем да се оплакваме от статуквото, но също така го и да го заобикаляме.
Заобикалянето води до ползването на Skype вместо плащане за телефонни услуги на дълги разстояния, или използването на Кикстартер (Kickstarter - платформа за набиране на финансиране за креативни проекти чрез доброволни пожертвувания в интернет) вместо оставянето на успеха на даден продукт в ръцете на рисковия капитал.
Това заобикаляне съчетава повече възможности с по-ниски разходи и има по-автентични послания.
В конкуренцията между брандове, от "Wolf Olins” препоръчват да "мислите по-малко за продаването на хора, а повече за тяхното включване". Не е достатъчно да създадете по-добър и по-евтин продукт – добре е да споделяте концепцията и смисъла на това, което създавате, с потребителите.
Водещи
-
Звезден дъжд за Гергьовден, оранжеви метеори на Еньовден
03.05 | 17:40
-
Майски сняг засипа хижа Бреговица над Сандански (ВИДЕО)
03.05 | 17:20
Най-четени
-
Премиерът каза защо кабинетът отмени решението си за частна детска болница
Приех аргументите на президента, който все пак издава указите за служебен премиер и за...
03.05 | 09:30
-
Новата говорителка на украинското външно министерство е генерирана от ИИ
Виктория Ши беше облечена в тъмен костюм в презентация, публикувана в социалните мрежи
03.05 | 12:40
-
Главчев ще подаде сигнал в ДАНС и прокуратурата по случая „Мама и Аз“
Целта - пълна проверка на фактите и обстоятелствата, свързани с разрешението за изграждане на...
03.05 | 12:00
-
"Газпром" за първи път излезе на загуба от 1999 г. насам
Тя се оценява на 6.84 млрд. долара
03.05 | 10:00