10% от тризвездните хотели у нас не вдигат телефона на рецепцията 02.08 | 14:02

Проучването е на организацията eCommerceAcademy

От Деляна Петкова

10% от тризвездните хотели не вдигат телефоните си на рецепция. Тази тенденция е отбелязана в проучване на организацията на експерти в туризма eCommerceAcademy.net. Данните бяха съобщени по време на семинара "Хотелския уеб сайт днес".

Това е ситуацията в хотелиерския бизнес у нас, дори и при недостатъчно търсене и силна конкуренция, коментираха експертите и допълниха, че при това положение нуждата от интеграция на интернет технологиите е много голяма.

Много важно е хотелиерите да инвестират в онлайн и иновативни маркетингови подходи, обясни търговският директор на eCommerceAcademy Петър Петров. Трябва да се помисли за развитие на възможностите за резервация през интернет сайта на хотела като клиентите да могат да направят това дори през мобилния си телефон, допълни той.

За развитието на сайтовете на хотели са полезни и всякакви други маркетингови подходи – добавяне на видео, оптимизация на търсенето и активно използване на социалните мрежи.

Водещи

Най-четени