България остава без туристическо лого. Засега 28.04 | 17:16

Журито в конкурса не излъчи победител от добралите се до финала предложения

От iNews.bg

България отново остава без официално туристическо лого, което да рекламира страната ни. Общественото жури за избора му не излъчи финален победител в конкурса. Заседанието, в което участваха общо 15 членове, сред които представители на медиите, туристическия бранш, маркетолози и ПР експерти се състоя днес, съобщиха от Министерството на туризма.

Тайното гласуване премина през два етапа. При първия вот бяха получени 7 гласа "въздържал се", 7 в подкрепа на вариант 1, който е изцяло типографски и залага на шрифтовата символика в изписването на името България, и 1 глас за шестия предложен логотип с изображение на лъв.

Това наложи втори тур на гласуване, при което шест от членовете на журито подкрепиха първото предложение, а останалите деветима се въздържаха от гласуване. Така мнозинството от представители на широкото жури не излъчи финален победител в конкурса за нов туристически символ на България. По време на обсъжданията на вниманието на журито бяха представени и резултатите от публичното гласуване на сайта на министерството, според което над 751 от гласувалите също подкрепят първия вариант.

Съгласно одобрената конкурсна програма, този резултат показва, че няма избран победител на този етап, което няма да доведе и до изразходване на средства от страна на Министерството на туризма. От там припомнят, че се предвиждаше избраният победител да бъде поканен да изработи brand book за използване на логото на стойност 10 хил. лв. Участниците в журито поздравиха екипа на Министерството на туризма за публичния подход при организацията на конкурса като заявиха готовност да участват с идеи и предложения за негово бъдещо надграждане или ново обявяване.

Водещи

Най-четени