Завишават изискванията към ол инклузив, туристите се оплакват от храната 17.09 | 16:25

Проверките в хотелите не откриват нередности, макар услугата да е некачествена

От iNews.bg

Голяма част от оплакванията на туристите са свързани с услугата ол инклузив. Затова тръгва дебат за промяна на регламентите. Това съобщи по Дарик министърът на туризма Николина Ангелкова. Тя обясни, че в момента започва важен дебат за регламентирането и регулирането на ол инклузива у нас.

Според нея основният проблем е в регламента, който позволявал услугата да е некачествена, макар при проверките на хотелските кухни всичко да било по правилата.

"Голяма част от оплакванията на туристите със сигнали към нас и Комисията за защита на потребителите (КЗП) бяха свързани с ол инлкузив. Навсякъде, където сме правили проверки с Българската агенция за безопасност на храните (БАБХ), обаче са установени необходимите сертификати и това, което се предлага, отговаря на всички изисквания и стандарти, както за качество, така и на изискванията от закона", призна министърът.

"Много е важен този дебат, който ние ще стартираме по отношение на това как да регламентираме и регулираме ол инклузива у нас. Стартираме този дебат и той ще бъде основан на всички анализи, които са ни изпратени от големите туроператори, с които работим. При тях всички туристи попълват анкетни карти. Ще анализираме нашите пазари и това какво се търси. Тогава ще можем да преценим кое е правилното решение, за да може България да запази позициите, които си извоюва това лято", каза Ангелкова.

Водещи

Най-четени