От септември ще налагаме бранд "България" 17.01 | 13:42
Предстои разработване на информационно-рекламните материали
Налагането на новосъздадения бранд "България” ще започне през септември тази година, съобщи заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов.
За целта предстои разработването на комуникационните мероприятия и информационно-рекламните материали. Ще бъдат направени и тестове четири визуални концепции в 11 държави. Благодарение на тях ще се избере само една, която ще е в зависимост от резултатите от проучванията.
Според заместник-министъра логото е само визуалният ефект от цялата стратегия за националния туризъм. Целият проект на стойност 1 400 000 лева. Тази сума е предложена от изпълнителя.
2 800 000 лева са отпуснати по Оперативна програма "Регионално развитие”. По думите на Маринов за национален туристически бранд служат логото и слоганите, докато розата е бранд на самата държава и ще остане такъв.
Водещи
-
ВСС комисията за Мартин Божанов - Нотаруса иска удължаване на срока на дейността ѝ
Комисията е взела решение да покани за изслушване на 19 юни Веселин Денков
03.06 | 12:59
-
След по-малко от месец изтича преходния период, в който работещите могат да получават ваучерите си за храна на хартия
От 1 юли те вече ще бъдат само електронни
03.06 | 12:45
-
Мъжът на Гери Малкоданска се сети, че има дъщеря и от първия си брак СНИМКИ
Алекс Ковачев се сети за дъщеря си Джулия, плод на любовта му с първата му съпруга Таня
03.06 | 12:30
-
Ненчо Балабанов е суеверен и не показва дъщеря си, която се роди миналата година
За сметка на това гордият татко не се притеснява да показва сина си Богомил, който бе...
03.06 | 12:15
Най-четени
-
Гришо се изправя срещу Яник Синер на "Ролан Гарос"
Двамата ще се опитат за първи път да стигнал до полуфинал на "Ролан Гарос" при мъжете в своите...
03.06 | 09:00
-
Здравният министър връща преговорите за сключване на колективен трудов договор
Д-р Галя Кондева събира Отрасловия съвет за тристранно сътрудничество в здравеопазването
03.06 | 07:44