Клиентите на Експресбанк вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с Банка ДСК 22.10 | 13:33
Специална страница в интернет помага да се ориентират за сливането на двете банки
Банка ДСК обяви, че стартира специална дигитална платформа, част от цялостната информационна кампания за процеса на интеграция с Експресбанк. Създадената подстраница на основния уебсайт на Банка ДСК предоставя изчерпателна и достъпна информация на клиентите на Експресбанк за процесите и промените, които настъпват поетапно и касаят миграцията на системите и услугите от едната банка към другата.
От днес платформата е активна на адрес http://dskbank.bg/integration , както и чрез директна връзка от уебсайта на Експресбанк. На нея клиентите могат да намерят актуални новини, видео материали с въпроси и отговори, и възможности за обратна връзка по теми и въпроси, свързани с интеграцията на двете организации. Уеб страницата ще дава разяснителна информация за предстоящи промени и подобрения в продуктите и услугите, като например преиздаване на банкови карти, ново онлайн и мобилно банкиране с повече възможности и много други. Съдържа тематични видеа, заснети с експерти на Банка ДСК, а не с професионални актьори. Стоян Ганчев и Юлия Чардаклийска от Банка ДСК застават пред камерата, за да споделят цялата необходима информация за процеса на обединение. В поредицата, чието начало е поставено с първите три видеа - вече достъпни на платформата – те представят накратко какви са промените при дебитните карти и онлайн банкирането.
"С предстоящото сливане на двете банки ще имаме възможност да предложим на клиентите по-модерни продукти, по-удобно банкиране и позитивно преживяване във всички канали за обслужване, достъп до най-голямата клонова мрежа и най-голямата мрежа от банкомати в страната, усъвършенствани и подобрени гами от картови, кредитни и спестовно- инвестиционни продукти и решения", споделя г-жа Виолина Маринова, Главен изпълнителен директор и Председател на УС на Банка ДСК.
В процеса на интеграция до този момент и в стила на визуалната идентичност на Група ОТП, са ребрандирани цялата клонова мрежа на Експресбанк, всички онлайн канали, електронното и мобилно банкиране, рекламните материали в обектите. През това лято бе завършена успешно и миграцията на АТМ устройствата на Експресбанк. В момента се мигрират ПОС терминалите.
От финансовата институция канят всички клиенти на Експресбанк да посетят платформата и да следят актуалните новини за промени в хода на интеграцията.
Водещи
-
Bulgaria Tattoo Expo се завръща за своето девето издание в София
Най-голямото събитие за татуировки и алтернативна култура ще се проведе в зала 3 на НДК
29.03 | 15:33
-
Правната комисия в парламента се събра на извънредно заседание, за да реши възникналия проблем със служебните премиери.
В специализираните закони за БНБ, Сметната палата и за омбудсмана изрично е записано, че...
29.03 | 15:30
-
Как политическите лидери коментираха ситуацията у нас
Министър-председателят в оставка акад. Николай Денков заяви в петък, че дневният ред на...
29.03 | 14:59
-
Политици правят равносметка на постигнатото от страната ни в периода на пълноправното ни членство в НАТО 3
Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов написа във Facebook, че България може да се гордее, че е успяла...
29.03 | 14:45
Най-четени
-
Земетресение е регистрирано в Родопите
Епицентърът на труса е бил до девинското село Грохотно, което е на 95 км от Пловдив.
29.03 | 09:29
-
Борисов: Мераклии винаги ще се намерят. Аз мисля, че президентът е отговорен човек
"Когато аз казах да не се дават милиони за машини и милиарди за избори, тогава ми се...
29.03 | 09:45
-
Ивайло Мирчев за Турски поток: Ние имахме тръба, която идваше от Русия към България
По думите му отговорът на енергийното министерство е, че самото ведомство не е убедено каква е...
29.03 | 10:15