Само потвърдилите клиенти на EVN ще получават онлайн и SMS услуги след 1 ноември 29.10 | 14:48

Заради новите изисквания за личните данни останалите няма да ползват тези опции

От iNews.bg

EVN напомня, че само клиентите, които са препотвърдили своето съгласие пред компанията, ще продължат да получават онлайн и SMS услугите на компанията и да имат достъп до онлайн платежната система на компанията EVN Онлайн плюс. Това е така, защото от 1 ноември, в изпълнение на изискванията на Общия регламент за защита на данните, EVN България ще трябва да изтрие всички профили и регистрации на онези клиенти, които не са препотвърдили своето съгласие.

До този момент компанията е изпратила информация до всичките клиенти, които са се абонирали за получаване на SMS/имейл известие за фактура за електрическа енергия. Информация е качена и в платформата EVN Онлайн плюс при влизане в клиентски профил. За да препотвърдят съгласието си, клиентите е необходимо да отворят линка от получения имейл или SMS, при влизане в платформата да потвърдят съгласието си по указания начин или да се свържат с компанията по телефон на 0700 1 7777.

Клиентите, които не препотвърдят своето съгласие, ще спрат да получават информация за фактура по посочения от тях начин (SMS или имейл), и респективно вече няма да имат профил в EVN Онлайн плюс. За да възобновят ползването на услугите след 1 ноември 2018 г., тези клиенти ще трябва да заявят отново тяхното ползване пред компанията:

-Ежемесечно известие за фактура по SMS или имейл – онлайн заявка на следния линк: https://www.evn.bg/UslugiIzvestqvane/ClientForm.aspx

-Нов профил в EVN Онлайн плюс клиентите могат да регистрират на следния линк: https://www.evn.bg/Online-Services/Register.aspx

Регламентът за съгласие не засяга известяването по SMS или имейл преди прекъсване поради неплащане и всички клиенти, заявили тази услуга, не е необходимо да предприемат допълнителни действия, за да продължат да я ползват.

Водещи