Facebook настъпва в Русия 06.10 | 12:24

Социалната мрежа иска водещата позиция на пазара

От Владислав Рашков

Все още джудже на руския пазар, Facebook се опитва да навлезе там, като пусна 200 души, които да популяризират социалната мрежа, съобщава Bloomberg.

Те ще трябва да създават приложения, които трябва да носят нови абонати.

Facebook се опитва да привлече потребители в Русия, където основните играчи са руските Vkontakte и Odnoklassniki.

Към настоящия момент Facebook притежава едва 3.5 млн. потребители, докато тези на Vkontakte и Odnoklassniki са съответно по 22 млн и 16 млн.души.

Facebook е насочил таргет групата си към хора, които тепърва ще си правят профил в социална мрежа, но ще се опита и да убеди и някои ползватели на руските социални мрежи да си направят профил във втора подобна платформа.

От американската компанията смятат, че имат добри шансове да постигнат добри резултати на слабо познатия терен, тъй като вече имат подобен опит в Бразилия. Захранваната от Google Orkut доминираше в южноамериканската страна, но през декември 2011 г. Facebook успя да промени това.  

Водещи

Най-четени