Синя и зелена зона в столицата вече могат да се плащат по нов начин 09.10 | 14:15

Центърът за градска мобилност стартира нов канал за комуникация

От iNews.bg

Центърът за градска мобилност стартира нов канал за комуникация. Чрез интерактивен чатбот във Viber, всеки ще може да получава новини за трафика в града, актуални разписания и маршрути на обществения транспорт, както и информация за паркирането и за видовете превозни документи, съобщават от ЦГМ.

За пръв път във Viber ще бъде възможно и заплащането на синя и зелена зона, благодарение на съвместната инициатива на водещата комуникационна платформа и ЦГМ.

"Потребителите ще имат възможността да изтеглят и безплатния стикер пакет на ЦГМ, който представя често срещани, а и забавни ситуации от ежедневието на забързания градски човек. Чрез свалянето на пакета те ще бъдат автоматично добавени към чатбота", е казал Никола Рогачев, председател на Съвета на директорите на ЦГМ, цитиран от пресцентъра на дружеството.

Новият канал за комуникация има за цел да улесни максимално достъпа до информация на хората. В него ще има новини за промени - маршрутни или в паркирането, ще може да се проверят условията за издаването на превозни документи или пък такива за винетни стикери, ще може да се видят най-близките пунктове за продажба и още много услуги.

 

Водещи

Най-четени