Туристическото ни лого нямало послание 16.03 | 11:15

Икономическият министър е избрал кой да замени Иво Маринов

От Ралица Стоянова

 "В логото ни като туристическа дестинация има от всичко по малко, но реално няма послание”. Това заяви служебният министър на икономиката, енергетиката и туризма Асен Василев пред "Нова телевизия".

"Не разбрах какъв е акцентът на това лого, което е голям проблем за маркетинга и рекламата”, добави той.

Той смята, че трябва да се помисли сериозно как България да бъде брандирана и в тази област има доста работа. Според Василев трябва да изберем и дали ще сме дестинация на купона, или семейна тиха дестинация.

 "За мен е важно туризмът да има ресорен заместник-министър, който да не отговаря за търговията с оръжия и всякакви други дирекции, които имаше към министерството, а да се фокусира напълно към туризма”. Така ресорният минисър коментира уволнението на заместника си Иво Маринов.

Новото име за поста вече е избрано, но министърът отказва още да го съобщи, защото назначението зависи и от премиера Марин Райков.

"Държавата е изцяло зад туризма и се надявам да работим с браншовите организации, за да помислим как туризмът в България да стане по-добър продукт, по-добра услуга”, заяви Асен Василев.

"Вече сме започнали доста инициативи в сектора”, добави той.

 

Водещи

Най-четени