Клиентите на Експресбанк вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с Банка ДСК 22.10 | 13:33
Специална страница в интернет помага да се ориентират за сливането на двете банки

Банка ДСК обяви, че стартира специална дигитална платформа, част от цялостната информационна кампания за процеса на интеграция с Експресбанк. Създадената подстраница на основния уебсайт на Банка ДСК предоставя изчерпателна и достъпна информация на клиентите на Експресбанк за процесите и промените, които настъпват поетапно и касаят миграцията на системите и услугите от едната банка към другата.
От днес платформата е активна на адрес http://dskbank.bg/integration , както и чрез директна връзка от уебсайта на Експресбанк. На нея клиентите могат да намерят актуални новини, видео материали с въпроси и отговори, и възможности за обратна връзка по теми и въпроси, свързани с интеграцията на двете организации. Уеб страницата ще дава разяснителна информация за предстоящи промени и подобрения в продуктите и услугите, като например преиздаване на банкови карти, ново онлайн и мобилно банкиране с повече възможности и много други. Съдържа тематични видеа, заснети с експерти на Банка ДСК, а не с професионални актьори. Стоян Ганчев и Юлия Чардаклийска от Банка ДСК застават пред камерата, за да споделят цялата необходима информация за процеса на обединение. В поредицата, чието начало е поставено с първите три видеа - вече достъпни на платформата – те представят накратко какви са промените при дебитните карти и онлайн банкирането.
"С предстоящото сливане на двете банки ще имаме възможност да предложим на клиентите по-модерни продукти, по-удобно банкиране и позитивно преживяване във всички канали за обслужване, достъп до най-голямата клонова мрежа и най-голямата мрежа от банкомати в страната, усъвършенствани и подобрени гами от картови, кредитни и спестовно- инвестиционни продукти и решения", споделя г-жа Виолина Маринова, Главен изпълнителен директор и Председател на УС на Банка ДСК.
В процеса на интеграция до този момент и в стила на визуалната идентичност на Група ОТП, са ребрандирани цялата клонова мрежа на Експресбанк, всички онлайн канали, електронното и мобилно банкиране, рекламните материали в обектите. През това лято бе завършена успешно и миграцията на АТМ устройствата на Експресбанк. В момента се мигрират ПОС терминалите.
От финансовата институция канят всички клиенти на Експресбанк да посетят платформата и да следят актуалните новини за промени в хода на интеграцията.
Водещи
-
От този месец Националният осигурителен институт ще посочва размерите на пенсиите и в евро в допълнение към левовете
Това е част от подготовката за планираното влизане на България в еврозоната от 1 януари 2026...
02.07 | 17:00
-
Киселова: Спрете да лъжете хората!
Както и Цончо Ганев призна, поставеният въпрос е от компетентността на МС
02.07 | 16:45
-
Банкер: Превалутирането ще се извършва по фиксирания курс - 1.95583
Ако третият знак след преизчисляването е 5 или над 5, закръгляването ще се извършва нагоре, а...
02.07 | 16:30
-
Засилени проверки текат в "Слънчев бряг" 2
Представители на Министерството на туризма, данъчни и представители на Комисията за защита на...
02.07 | 16:15
Най-четени
-
Еврото на фокус: Министерският съвет обсъжда обновения национален план
Причината за липсата на вода в селата Хаджидимитрово и Горна Студена е в дренажните...
02.07 | 10:30
-
НС днес:Трети вот на недоверие, прекратяването на пълномощията като депутат на Кирил Петков
В проекта за дневен ред е и темата за национален референдум за защита на българския лев .
02.07 | 10:15
-
Валентин Вацев: Войната в Украйна е само първата фаза от руската стратегия
Вътрешен конфликт в руското ръководство
02.07 | 11:15
-
Йорданов:Ужасно много уважавам лекарите, няма реплика срещу тях
Той коментира своя реплика, произнесена по време на среща на Здравната комисия на среща с...
02.07 | 09:59