Клиентите на Експресбанк вече разполагат с иновативна платформа с информация за обединението с Банка ДСК 22.10 | 13:33
Специална страница в интернет помага да се ориентират за сливането на двете банки

Банка ДСК обяви, че стартира специална дигитална платформа, част от цялостната информационна кампания за процеса на интеграция с Експресбанк. Създадената подстраница на основния уебсайт на Банка ДСК предоставя изчерпателна и достъпна информация на клиентите на Експресбанк за процесите и промените, които настъпват поетапно и касаят миграцията на системите и услугите от едната банка към другата.
От днес платформата е активна на адрес http://dskbank.bg/integration , както и чрез директна връзка от уебсайта на Експресбанк. На нея клиентите могат да намерят актуални новини, видео материали с въпроси и отговори, и възможности за обратна връзка по теми и въпроси, свързани с интеграцията на двете организации. Уеб страницата ще дава разяснителна информация за предстоящи промени и подобрения в продуктите и услугите, като например преиздаване на банкови карти, ново онлайн и мобилно банкиране с повече възможности и много други. Съдържа тематични видеа, заснети с експерти на Банка ДСК, а не с професионални актьори. Стоян Ганчев и Юлия Чардаклийска от Банка ДСК застават пред камерата, за да споделят цялата необходима информация за процеса на обединение. В поредицата, чието начало е поставено с първите три видеа - вече достъпни на платформата – те представят накратко какви са промените при дебитните карти и онлайн банкирането.
"С предстоящото сливане на двете банки ще имаме възможност да предложим на клиентите по-модерни продукти, по-удобно банкиране и позитивно преживяване във всички канали за обслужване, достъп до най-голямата клонова мрежа и най-голямата мрежа от банкомати в страната, усъвършенствани и подобрени гами от картови, кредитни и спестовно- инвестиционни продукти и решения", споделя г-жа Виолина Маринова, Главен изпълнителен директор и Председател на УС на Банка ДСК.
В процеса на интеграция до този момент и в стила на визуалната идентичност на Група ОТП, са ребрандирани цялата клонова мрежа на Експресбанк, всички онлайн канали, електронното и мобилно банкиране, рекламните материали в обектите. През това лято бе завършена успешно и миграцията на АТМ устройствата на Експресбанк. В момента се мигрират ПОС терминалите.
От финансовата институция канят всички клиенти на Експресбанк да посетят платформата и да следят актуалните новини за промени в хода на интеграцията.
Водещи
-
Спират движението на „Дунав мост“ при Русе
Причината е авариен ремонт на фуга в неремонтирания участък на съоръжението
05.06 | 21:00
-
Милен Велчев: България няма да е принудена да плаща дълговете на страни в еврозоната
"Увеличението на заплатите зависи от успехите на българската икономика, в което не се...
05.06 | 20:45
-
Димитър Манолов - скептичен за значимо нарастване на доходите след влизането в еврозоната
Според президента на КТ „Подкрепа” ще се намерят хора, които да „ловят риба в мътна вода”...
05.06 | 20:30
-
Обявена е награда за информация за хакерите, атакували "Черна писта"
Наградата е до 500 000 лева за информация
05.06 | 20:15
Най-четени
-
Бургаско в паника: Мразовита мъгла обгърна морето
Стари моряци се кръстят и твърдят, че тя носи духовете на загинали моряци
05.06 | 14:00
-
Закриват университет, ако 6 месеца не провежда обучение
Нови правила за финансиране на второто висше образование
05.06 | 10:45
-
Петър Ганев: Не трябва да се притесняваме от повишаване на цените заради еврото
Той подчерта, че регулаторните институции трябва да бъдат на терен и да са много внимателни
05.06 | 18:20