Кои са любимите марки на българите? 27.04 | 20:09
Над 5 хил. души гласуваха за любимите си марки в 25 категории

По инициатива на списание "Business Lady" за четвърта поредна година се проведе анкета, в която над 5 хил. души са дали своя глас, за да бъдат определени любимите марки на българите.
Марките са били разделени в 25 категории. Победителите не са определени от жури, а от броя на гласувалите и подкрепилите съответните марки. На специална церемония днес (27 април) списанието връчи призовете за 2011 г., съобщава Econ.bg.
bTV си тръгнаха с 3 награди: 1. За телевизия, където изпревариха National Geographic и ТВ 7; 2. "Електронни медии”, побеждавайки агенция "Фокус” и news.bg; 3. Първата частна национална телевизия спечели и приза за най-любима марка на българите.
Радио Fresh пък се оказа най-любимото на българите, следвано от "Витоша” и "Радио 1”.
Доволни от представянето си могат да бъдат и от Adidas. Българското представителство на компанията печели в категорията "спортни стоки” пред Nike и Puma. То e победител и в графата "облекла” пред Zara и Mango.
ЗАД "Виктория” печелят надпреварата в секцията "Застрахователи” пред ДЗИ и "Алианц”. Същевременно при финансовите институции Първа инвестиционна банка надделява над ДСК и УниКредит.
Samsung пък е най-предпочината марка в категория техника. Представителството на южнокорейската компания печели пред Sony и LG в надпреварата в секцията "черна техника”. То също така е завоювало трето място сред най-любимите марки бяла техника. В тази категория победител е Bosch, а на второ място се нарежда Gorenje.
Победителят в секцията смартфони и телефони е Nokia. Финландската компания благодарение на доброто си име е успяла да получи доверието на близо 2000 потребители. На второ място е творението на Apple – iPhone, а на трето – HTC. Говорейки за мобилни телефони, не може да не споменем и телекомуникациите. Там, въпреки всички спорове през последните години, с преднина от почти 700 вота печели M-Tel. Тройката се допълва от Globul и Vivacom.
При моторните превозни средства двата приза се печелят съответно от Mercedes (при автомобилите), който изпреварва BMW и Audi, и Yamaha (при мотоциклетите), която пък надделява в спора с Honda и Harley-Davidson.
В сектора на храните и напитките наградите взимат: Jack Daniel’s за високоалкохолни напитки”, пивоварната "Загорка” за нискоалкохолни, Coca Cola в категорията безалкохолни напитки, Milka при захарните и шоколадовите изделия и млечните продукти, "Верея” при хранителните продукти. Въпреки все по-големия избор, българите явно предпочитат родните заведения за обществено хранене. Подобен извод може да се направи от класацията, в която Happy успява да надделее над McDonald’s и KFC.
ФК Левски очевидно се радва на повече привърженици от ЦСКА. Този извод може да бъде направен от подреждането при най-популярните футболни отбори. В сектора "козметика" с малка преднина печели Vichy пред Nivea, а при парфюмите Hugo Boss печели срещу Bvlgari. Това става ясно още от представените днес резултати. От тях може да се заключи още, че хората все още предпочитат българското при мебелите и обзавеждането. Българската компания "Явор” надделява пред IKEA.
Водещи
-
Милиони гърци напускат големите градове и се отправят на традиционната си августовска ваканция
Очаква се повечето хора в Гърция да се завърнат в градовете след 15 август - Голяма...
03.08 | 18:00
-
САЩ обвиниха българин за трафик на оръжия, предназначени за наркокартел
Предложил списък със снаряжение на стойност 53 милиона евро
03.08 | 17:17
Най-четени
-
Български пенсионери превзеха гръцките плажове
Те са привлечени от изключително евтини еднодневни екскурзии
03.08 | 13:20
-
Митрофанова: България "безпрецедентно" притиска "Лукойл" да продаде бизнеса си
Тя припомни, че доставките на руски газ за България са прекратени от април 2022 г., когато...
03.08 | 10:40
-
Поскъпването на основни храни, плодове и зеленчуци на борсите продължава
сочат данните на Държавната комисия по стоковите борси и тържищата (ДКСБТ
03.08 | 10:20