Коронакризата „изяде“ 25% от клиентите н магазините 05.09 | 17:03
Най-голям спад се отчита във веригите, продаваи нехранителни стоки

Средно около 20% спад на клиентите отчитат за първите пет месеца от началото на пандемията веригите магазини от Сдружението за модерна търговия. Най-засегнати са магазините за нехранителни стоки, докато хранителните вериги почти не са я усетили.
"Търговските вериги доказаха, че могат да се справят в критична ситуация, бързо се адаптираха, реагираха на мерките за безопасност, реагираха много бързо по отношение на всички продукти, които бяха на път да изчезнат от търговската мрежа. Много е важно, че не се стигна до празни рафтове, много тежко психологически щеше да е за население. Ситуацията беше овладяна”, коментира в предаването "Събуди се” на Нова телевизия Йордан Матеев, изпълнителен директор на Сдружението за модерна търговия.
По думите му има проблем обаче в моловете, където е имало огромен спад на клиентите. "Най-зле е положението с обувките, хората не са склонни да купуват. Особено сериозно е положението в големите търговски центрове, където потокът от хора е значително по-нисък”, обясни Матеев.
Водещи
-
Кой празнува имен ден
Тя се нарича още и Нова неделя, защото с нея започва цикълът от недели, които споменават...
25.04 | 09:30
-
Предложение от ГЕРБ - СДС в СОС: 30% увеличение на заплатите на актьорите в 4 общински театъра
Големият проблем, според общинския съветник е, че "зад тази вихрушка от страсти Бонев и...
24.04 | 18:00
-
Всичко, което трябва да знам за предизвестието за напускане на работа
Всеки от нас е изпадал в трудната ситуация да знае, че скоро ще остане без работа, а да няма...
24.04 | 17:45
Най-четени
-
Костадин Костадинов: Толкова е жалко и унизително, че няма накъде повече
Председателят на "Възраждане" направи паралел между сегашното медийно отразяване
24.04 | 10:30
-
Учител пребил дъщерята на министър-председател
Скандалът Бетарам, който се разраства от няколко месеца, разклати позицията на премиера.
24.04 | 15:00