Човек е това, което публикува 10.11 | 09:17
Aко информацията за вас в интернет, е тривиална, то най-вероятно вие не сте по-различен

В интернет вие сте това, което публикувате. Затова ако информацията, която публикувате за себе си в Мрежата, е тривиална, то най-вероятно вие не сте по-различен, нито компанията, нито услугата ви. Това каза световноизвестният специалист по онлайн маркетинг и вирусни кампании Дейвид Миърман Скот по време на своя New Marketing Masterclass в София.
Един от основните изводи, свързани с новия маркетинг, е, че трябва да се научите да предоставяте интересна информация, която да бъде насочена към потребителите.
Един от най-важните аспекти на това маркетинговата ви инициатива да бъде успешна е да бъдете себе си и да сте открити с потребителите си, изтъкна Дейвид Миърман Скот. Показателно за това са Twitter страниците на избрания за втори мандат президент на САЩ Барак Обама и конкурента му в надпреварата Мит Ромни.
На пръв поглед те изглеждат еднакви, но туитовете на Ромни от първия до последния звучат повече като реклама, докато при Обама има сериозна доза откровеност, човечност - те звучат така, сякаш неволно сте уловили американския президент докато говори с децата си и се държи като обикновен американец. Това обяснява и защо Обама има с пъти повече последователи.
Какви още примери за успешен онлайн маркетинг даде експертът прочетете в Econ.bg.
Водещи
-
Силна буря с градушка в Илинойс отнесе покрива на сграда с бг семейства
Стихията нанесе сериозни щети в предградието Маунт Проспект, където се намират българският...
17.08 | 10:40
-
Черно море бушува твърде дълго, вълните погълнаха вече 20 души
Август месец е опасен заради коварните подводни течения и високи вълни, които се превръщат в...
17.08 | 10:00
Най-четени
-
Радев: Срещата Тръмп-Путин възстанови надеждата за мир
"За да прикрие своята безпомощност в овладяването на инфлацията, на кризите, на конфузията...
17.08 | 09:00
-
Слънчева неделя, между 30° и 35° градуса
В северозападните и югоизточните райони ще превали и прегърми
17.08 | 09:15