47% от хората вярват на традиционните реклами 30.01 | 17:27
Най-въздействащият маркетинг е от уста на уста, смята специалист

47% oт хората вярват на традиционните реклами през 2012 г. През 2009 г. 71% от потребителите са им имали доверие.
Данните от проучване, направено в 56 държави, цитира маркетинг специалистът Георги Малчев на семинар "Интернет маркетинг с нулев бюджет".
Увеличава се вярата на потребителите в т.нар. earned media. Това са фаворизиращи даден продукт публикации, които обаче не са купени, а са създадени от потребителите, обясни експертът. Доверието в тях от 74% през 2007 г. нараства на 92% през 2012 г.
Що се отнася до оценките и препоръките на други клиенти, вярата на потребителите в тях се увеличава от 55% през 2007 г. на 70% през 2012 г.
Най-въздействащият маркетинг метод е този от уста на уста, според Малчев. Важни са още мнението на друг клиент, който вече е използвал услугата или стоката, както и рекламите в телевизията.
При изграждането на маркетинг стратегия, трябва да се обърне особено внимание на изпращането на е-мейли на клиентите, единодушни бяха експертите на семинара.
Как да пишете успешни електронни писма на клиентите си, прочетете в Econ.bg.
Водещи
-
15 милиона евро за армията на Северна Македония отпуска ЕС
Това съобщи върховният представител по въпросите на външните работи и политиката на сигурност...
26.04 | 13:20
-
Внимавайте! Змиите вече плъзнаха
26.04 | 13:00
-
Розов шоколад е новият хит в Мрежата
Сладкото изкушение Angel Hair (ангелска коса) измества дубайския шоколад
26.04 | 12:39
Най-четени
-
До обяд - слънце, после гръмотевични бури и дъжд
Максималните температури ще бъдат от 21°С до 25°C в цялата страна, а в района Сандански,...
26.04 | 09:15
-
Официално: Натали Трифонова очаква момченце (СНИМКА)
Това призна самата тя в соцалните мрежи
26.04 | 11:00