Adidas пуска нова марка на пазара 15.11 | 16:18
Adidas Neo цели потребителите между 12 и 19 години
Германската икона в областта на спортната екипировка Adidas ще атакува пазара с нова търговска марка – Adidas Neo. Марката цели възрастовата група между 12 и 19 години, пише Local.de.
Съгласно стратегията на германската компания Adidas Neo ще представя продукти, които са вдъхновени от английската футболна звезда Дейвид Бекъм. Цените на продуктите от новата марка ще са с около 10% по-високи от тези на Hennes&Mautitz и ще са приблизително едни и същи като тези на Zara.
Пазарът, в който се цели Adidas Neo, е с потенциал от 125 млрд. евро. Германската компания чака обем на продажби от поне 1 млрд. евро годишно от Adidas Neo.
Водещи
-
Корнелия Нинова: Политическата класа стигна дъното
Докато Борисов манипулира, играе с всички, съсипва държавата, няма да мръднем напред,...
22.11 | 18:00
-
Сибирският студ ни връхлита тази зима: България - на първа линия
Мъглите стават ледени, а сухият студ „реже“, вледенената земя задържа снега за по-дълго
22.11 | 17:40
-
Алберт Попов направи силен втори манш в Австрия
Най-добрият български състезател по ски се класира на девето място във втория слалом при...
22.11 | 17:00
Най-четени
-
Корнелия Нинова: Политическата класа стигна дъното
Докато Борисов манипулира, играе с всички, съсипва държавата, няма да мръднем напред,...
22.11 | 18:00
-
Сибирският студ ни връхлита тази зима: България - на първа линия
Мъглите стават ледени, а сухият студ „реже“, вледенената земя задържа снега за по-дълго
22.11 | 17:40
-
Протестите срещу реформата за паркиране в столицата продължават
Днес недоволството си от нея ще изразят жители на кварталите "Хаджи Димитър" и "Сухата река"
22.11 | 11:40