Adidas пуска нова марка на пазара 15.11 | 16:18
Adidas Neo цели потребителите между 12 и 19 години

Германската икона в областта на спортната екипировка Adidas ще атакува пазара с нова търговска марка – Adidas Neo. Марката цели възрастовата група между 12 и 19 години, пише Local.de.
Съгласно стратегията на германската компания Adidas Neo ще представя продукти, които са вдъхновени от английската футболна звезда Дейвид Бекъм. Цените на продуктите от новата марка ще са с около 10% по-високи от тези на Hennes&Mautitz и ще са приблизително едни и същи като тези на Zara.
Пазарът, в който се цели Adidas Neo, е с потенциал от 125 млрд. евро. Германската компания чака обем на продажби от поне 1 млрд. евро годишно от Adidas Neo.
Водещи
-
Издирваният Васил Михайлов: Ще се предам в най-скоро време
Той не уточни кога възнамерява да го направи.
23.06 | 18:00
-
С капан за мечки ще ловят пантерата в Шумен, при нужда ще бъде отстреляна
Към екипа се присъединява и специалист по лова
23.06 | 17:20
-
Времето полудява! Жълт код в 22 области
В районите с жълт код се очакват максимални температури до 35-37 градуса. За Рило-Родопската...
23.06 | 16:59
Най-четени
-
Проучване: Младите хора у нас не искат под 3 200 лв. стартова заплата
Личен живот, семейство и щастие
23.06 | 12:30
-
Властите в Шумен: Малки са шансовете хищникът да бъде заловен жив
"99% става въпрос за леопард - едно от най-опасните животни в Африка, когато бъде преследван....
23.06 | 11:15
-
Путин: Където стъпи кракът на руски войник, там е наше
Руската работа в иранската АЕЦ ще продължи
23.06 | 11:59
-
5000 лева на месец за готвач на морето и до 15 000 за сервитьор за целия сезон
“Най-най ниските позиции 1000 лева е за чуждестранните работници или малко повече. То е в...
23.06 | 15:00