Carrefour ще затвърждава позицията си на азиатския пазар 18.11 | 16:07

Френската верига се отказа от плановете си да закрие азиатските си магазини, след като не получи добри предложения от купувачи

От Кристалина Илиева

Френската верига Carrefour остава на пазара в Югоизточна Азия въпреки доскорошните планове на компанията да продаде магазините си в Малайзия и Сингапур.

iNews припомня, че по-рано тази седмица втората по големина верига магазини в света (след американския колос Wal-Mart) обяви, че затваря своите 42 магазина в Тайланд и търси купувач за 23 обекта в Малайзия и два в Сингапур.

Но сега от ръководството заявиха, че запазват присъствието си в азиатските страни, след като планираният търг не привлече задоволителни финансови предложения.

„Освен това Carrefour има доста обнадеждаващи перспективи за развитие в Малайзия“, сподели изпълнителният директор на компанията Ларс Олофсон и добави, че обектите на веригата могат да спечелят много повече ако работят за себе вместо евентуална продажба. „Развиващите се пазари могат да бъдат основен двигател на икономически ръст в дългосрочните и средносрочни планове на компанията“, допълни Олофсон.

Според данни на Carrefour азиатският пазар заема 7.6% от нетните продажби на компанията в размер на 85.96 милиарда евро през 2009 година. За същия период процентният дял на Латинска Америка е 13.7% , а Европа без Франция е представена с 35.7%.

Водещи

Най-четени