General Motors спира да плаща на Facebook за реклама 16.05 | 13:24
Няма видим ефект от платената реклама в социалната мрежа, казват от компанията
Американският автомобилен гигант General Motors (GM) планира да спре рекламите си в социалната мрежа Facebook. Мярката се предприема след като ръководството на компанията е установило, че платените съобщения не водят до по-големи продажби, пише Wall Street Journal.
Решението се отнася само за платените реклами, т.е. GM планира да продължи безплатните опции на Facebook. Само през миналата година GM е похарчила 10 млн. долара за реклама в социалната мрежа. Това е малка част от общия бюджет за реклама – 1,8 млрд. долара.
През 2011 година приходът на Facebook от реклама е 3,7 млрд. долара
Значението на решението на GM е по-скоро психологическо, тъй като идва два дни преди излизането на Facebook на борсата. То събужда съмнения, че социалната мрежа може да поддържа чудовищния ръст на приходите от 88%, който постигна през миналата година.
Участвайте в инициативата "Това е колата" на Div.bg и гласувайте в автомобилните класации на сайта.
Водещи
-
нес, на 30 януари 2025 година, се навършват точно 10 години от кончината на д-р Желю Желев
Път към върховете на държавността
30.01 | 09:15
-
Празник на духовното просвещение и единството
30.01 | 09:00
-
В четвъртък облачността ще е предимно значителна
30.01 | 07:51
Най-четени
-
В четвъртък облачността ще е предимно значителна
30.01 | 07:51
-
Празник на духовното просвещение и единството
30.01 | 09:00
-
нес, на 30 януари 2025 година, се навършват точно 10 години от кончината на д-р Желю Желев
Път към върховете на държавността
30.01 | 09:15