Timeline - промяната на Facebook за маркетинга 12.03 | 11:50
Новият изглед дава уникална възможност да представите компанията си

А беше време, когато чакахме с нетърпение Timeline за личните ни Facebook профили. Някои харесаха новата придобивка и веднага се възползваха от нея, други – поизчакаха, поизчакаха и... не успяха да се сработят с нея.
И ако за обикновените Facebook потребители тази промяна беше толкова важна, какво да кажат ПР и маркетинг специалистите, за които социалните мрежи станаха задължителна част от тяхната работа. Ето, че вече и Facebook страниците имат Timeline. Паметната дата е 29 февруари 2012 година.
Сега идва въпросът: Ще помогне или ще усложни работата на ПР и маркетинг специалистите тази промяна? Ако е вярно, че една от задачите на тези професионалисти е да разказват истории, то каква по-добра възможност от това. Timeline е идеалният начин да представим нашата компания и да разкажем нейната история. Ето с какво новият вид на Facebook страницата ще помогне:
- можем да проследим историята на компанията/организацията/ марката/ личността;
- можем да го направим и в снимки;
- начална страница вече дава възможност за голямо изображение - така наречената "заглавната корица”, а не само за фирмено лого. Важното тук е, че тази снимка е публична и може да се види от всички. Добре е да експериментирате с нея и да разберете коя се харесва най-много от вашите фенове;
- останалите снимки също са на по-видно място;
- марките имат пълен контрол над снимките, които се показват, както и над това как те се показват;
- и още възможности, които всеки сам ще открие за себе си...
Timeline на фирмените Facebook страници ще помогне също на администраторите. Те ще могат да се свързват лично с феновете чрез съобщения, а новият административен панел ще им позволи да реагират по-бързо на постовете и коментарите. Също така администраторите ще виждат всички свои писания на едно място и дори ще имат силата да спират времето - постовете, които считаме за интересни, важни или просто искаме да се виждат по-дълго, могат да бъдат задържани в горната част на стената до 7 дни.
Дотук Timeline има само положителни страни за работата ПР и маркетинг специалистите. Остава само те и администраторите на Facebook страниците да започна усилена работа с новата функция. Тя ще бъде автоматично въведена за всички от 30 март 2012 година, така че ни остава още малко време за адаптиране.
Още за онлайн предизвикателствата пред ПР професията можете да научите от първото издание на семинар "PR Guru” - едно събитие за PR специалисти. Семинарът ще се проведе на 5 април 2012 година в "Интерпред", София и ще бъде посветен на тенденциите и добрите практики в PR професията у нас.
Събитието се провежда с медийното партньорство на iNews.
Водещи
-
Състезание с един кон: Има само един кандидат за управител на НЗОК
Очаквана водна криза
13.03 | 10:48
-
На 13 март имен ден празнуват всички мъже, които носят името Никифор
Свети Никифор е роден в Цариград в средата на VIII век
13.03 | 10:15
-
Нов закон ще регулира надценките от производителя до магазина
. Организаторите на протестната акция отново призовават гражданите да не пазаруват от големите...
13.03 | 09:45
Най-четени
-
Парламентът избира управител на Националната здравноосигурителна каса
Единствен кандидат за шеф на Касата е издигнатият от ГЕРБ-СДС доц. Петко Стефановски, а...
13.03 | 08:59
-
Опасно време: Жълт и оранжев код за силен вятър е обявен в страната
По Черноморието облачността ще бъде по-често значителна
13.03 | 08:01
-
Григор Димитров взе само 2 гейма срещу Алкарас 2
Сега той насочва вниманието си към Мастърса в Маями, където ще защитава финала си от миналата...
13.03 | 08:37
-
Пети пореден бойкот срещу големите хранителни вериги у нас
Акцията идва точно месец след първата подобна проява на недоволство.
13.03 | 09:15