Volkswagen напредва на американския пазар 05.08 | 14:04
По-ниските цени помагат на най-голямата европейска автомобилна компания

По-ниските цени помагат на най-голямата европейска автомобилна компания Volkswagen да напредва към целта си да учетвори продажбите си на американския пазар до 2018 година, пише Local.de.
Продажбите на VW през първите седем месеца на годината са се повишили с 22% до 150 хил. автомобила. Най-ниските цени са около 20 хил. долара – на толкова се оценяват най-новите модели Passat, Golf, Beetle и Jetta.
През миналата година Passat беше конкурентен като цена на само 7-8% от колите в своя сегмент на американския пазар. Сега обаче процентът вече е 70 на сто, твърди Джонатан Браунинг, изпълнителен директор на американския клон на VW.
Според стратегията си за развитие до 2018 година Volkswagen трябва да стане най-големият автомобилен производител в света с годишни продажби от 10 млн. единици. За целта на американския пазар продажбите трябва да достигнат 800 хил. автомобила с марка Volkswagen и 200 хил. с марка Audi. През 2010 година VW е продала в САЩ 296 хил. автомобила – 213 хил. с марка Volkswagen и 83 хил. с марка Audi.
Водещи
-
Как да се предпазим от зли очи?
22.10 | 20:30
-
На нови четири отсечки ще се мери средна скорост
22.10 | 20:15
Най-четени
-
Терзиев: Още 30 декара от парка на Военната академия ще бъдат отворени за гражданите
Кметът на София благодари на генерал-майор Стойко Прокопиев и екипа на академията за...
22.10 | 11:00
-
Трагедията в Люляково: След тройното убийство обвиняемият е бил в покрайнините на селото
Обвинението няма да остане само за умишлено убийство, ще бъде допълнено, посочи окръжният...
22.10 | 12:45
-
Денков: Управлението е нестабилно, всеки опит за промяна може да доведе до срутване
На въпрос какво мисли за ротационното председателство на Народното събрание, Денков отговори:...
22.10 | 09:59
-
Костадинов: Обществото в България "агонизира", а децата "буквално се самоизбиват"
Престъпен манталитет
22.10 | 09:15