Volkswagen очаква чудеса след рекламите на "Супербоул" 10.02 | 10:18
Най-голям успех пожъна рекламата с малкото момче, облечено в костюм на Дарт Вейдър, което се опитва да мести различни предмети и неща с помощта на „силата“
Европейската компания номер едно в света на автомобилите Volkswagen възлага огромни надежди за сериозен ръст на продажбите си на американския пазар след грандиозния успех на рекламните ѝ спотове по време на "Супербоул", става ясно от материал, публикуван на сайта на VW.
Най-голям успех пожъна рекламата с малкото момче, облечено в костюм на Дарт Вейдър, което се опитва да мести различни предмети и неща с помощта на "силата". Естествено детето не успява да помръдне нищо дори на косъм преди баща му да запали двигателя на Passat-а си дистанционно. Рекламното клипче има почти 24 млн. гледания в YouTube.
Другата реклама на VW е на черен бръмбар, който успява да спечели състезание с други буболечки в една гора. В YouTube тя е гледана 3 млн. пъти.
Американският пазар е ключово звено за VW в опита на компанията да стане номер едно в света до 2018 година. Германците изграждат завод за производство на автомобили в Тенеси с производствен капацитет от 150 хил. единици, като се предвижда той да бъде разширен доо 300 хил. единици.
Водещи
-
Путин бил при шамани в Монголия, искал "благословия" за ядрена война?
Това твърдят руски източници
05.10 | 18:00
-
Пороен дъжд превърна пернишките улици в реки (ВИДЕО)
В следобедните часове на деня обилни валежи имаше и в София
05.10 | 17:40
-
Джокович спечели след два тайбрека срещу 20-годишен американец
Яник Синер също тръгна с победа в Шанхай - 6:1, 6:4 над Таро Даниел
05.10 | 17:20
-
Ибрямов остава в ареста за постоянно, АПС - на протест (ВИДЕО)
Жена му, Ахмед Доган и привърженици скандираха "Нас не ни е страх"
05.10 | 17:00
Най-четени
-
Експеримент: Мъж похапна 720 яйца за месец (ВИДЕО)
Целта е била да се докаже дали консумацията на много яйца е вредна, или е полезна
05.10 | 12:40
-
Днес не късайте цветя и не режете дървета
05.10 | 10:40