Volkswagen очаква чудеса след рекламите на "Супербоул" 10.02 | 10:18

Най-голям успех пожъна рекламата с малкото момче, облечено в костюм на Дарт Вейдър, което се опитва да мести различни предмети и неща с помощта на „силата“

От Ивайло Ачев

Европейската компания номер едно в света на автомобилите Volkswagen възлага огромни надежди за сериозен ръст на продажбите си на американския пазар след грандиозния успех на рекламните ѝ спотове по време на "Супербоул", става ясно от материал, публикуван на сайта на VW.

Най-голям успех пожъна рекламата с малкото момче, облечено в костюм на Дарт Вейдър, което се опитва да мести различни предмети и неща с помощта на "силата". Естествено детето не успява да помръдне нищо дори на косъм преди баща му да запали двигателя на Passat-а си дистанционно. Рекламното клипче има почти 24 млн. гледания в YouTube.

Другата реклама на VW е на черен бръмбар, който успява да спечели състезание с други буболечки в една гора. В YouTube тя е гледана 3 млн. пъти.

Американският пазар е ключово звено за VW в опита на компанията да стане номер едно в света до 2018 година. Германците изграждат завод за производство на автомобили в Тенеси с производствен капацитет от 150 хил. единици, като се предвижда той да бъде разширен доо 300 хил. единици.

Водещи

Най-четени