Заключиха недоволни туристи в хотел в Лозенец 22.07 | 10:53
Потърпевшите се оплакали от лошите условия

Недоволни от почивката си туристи останаха заключени в хотел в Лозенец. Според потърпевшите причина за крайните мерки, предприети от управителя, било тяхно оплакване в Комисията за защита на потребителите (КЗП), информира bTV.
По думите на управителя на хотела в комплекса Денка Тошмакова, вратата е била заключена в интерес на гостите, а за тези, които са искали да излязат, имало телефон.
"Просто колежката в момента го сменяше, защото ние се редуваме, телефонът е през цялото време отвън и отвътре се чете”, добави тя.
"Не успях по никакъв начин да се свържа с никой от хотела. Бяхме заложници. Ние излизахме да се веселим и на вечеря. Ако на някой му беше станало лошо, може би нямаше в момента да говори тука", разказва летовникът Александър Стоянов.
Той допълва, че "след като запазихме бележките, които ни бяха предоставени от дамата и казахме, че ще ги представим да оплачем пред различните институции, тя каза да си запазим бележките за "оня свят”, имаше още няколко безброй обиди и безброй квалификации като непристойно поведение”.
Одисеята на летовниците започнала още с пристигането в курорта, когато се оказало, че направените резервации се дублирали. От сайта посредник им обещали като компенсация да ги настанят където пожелаят.
Гостите избират въпросния хотел, в който последствие остават заключени, но бързо разбират, че той не отговарял на идеята им за почивка, бил отдалечен от морския бряг и далеч от нощния живот в Лозенец.
От сайта потърпевшите знаят, че хотелът е три звезди. Според тях обаче условията и базата не отговарят на тази категория. Затова подават жалба в Комисията за защита на потребителите. "Бяха изпратени два екипа за проверка на въпросния обект и към момента на проверката и по време на самата проверка не бе представено удостоверение за категоризация или временно такова за открита процедура за категоризиране. Това е все едно да караш без шофьорска книжка, нещо такова, ако мога да направя аналог", коментира Николай Стойков, който е директор на КЗП-Бургас.
В отговор от хотела заплашили, че ще изхвърлят багажа на гостите си в морето. Наложила се и намеса на полицията на място, като в момента вече и двете страни са предупредителни протоколи.
Въпреки неразбориите, туристите настояли да продължат почивката си именно в този хотел.
Водещи
-
Проф. Здравко Попов: Идеологиите се завръщат
Няма държава в Европа, която да не е разцепена идеологически, отбелязва дипломатът
20.09 | 13:00
-
Пеевски получи от Желязков отговор за кризата с водите
Във вторник, заместник-председателите на ПГ на „ДПС-Ново начало” ще се включат в работата на...
20.09 | 12:40
-
Кибератака на големи европейски летища: Отменят и забавят полети
Лондонското летище Хийтроу също съобщи на сайта си за възможни закъснения на полети
20.09 | 12:20
Най-четени
-
ЕК одобри 19-ия санкционен пакет срещу Русия
Предстои страните членки да обсъдят новите мерки, които трябва да бъдат приети единодушно
20.09 | 09:59
-
Последни летни дни: Слънчев и топъл дълъг уикенд
Максималните температури ще бъдат между 25° и 30°, в София - около 26°
20.09 | 09:00
-
МВФ препоръча вдигане на осигуровките и смяна на плоския данък
Препоръчва се също така въвеждане на мултифондовете и премахване на максималния осигурителен...
20.09 | 11:00
-
Поредна мистериозна смърт на топмениджър в Русия
50-годишният Александър Тюнин - главен изпълнителен директор на АД НПК „Химпроминженеринг“,...
20.09 | 11:20