Основни правила при закъсняла доставка на стоки 18.11 | 12:02
В случаите на предварително заплащане, търговецът е длъжен да възстанови сумата по същия начин на плащане в рамките на 14 дни, освен ако не е договорено друго между страните.

Експертът по потребителски права Габриела Руменова разясни в предаването "Аз, потребителят" по bTV ключови аспекти от правата на потребителите при онлайн пазаруване. Основен акцент в разясненията ѝ бе 14-дневният срок за отказ от покупка, който започва да тече от момента на получаване на стоката.
Защита при забавена доставка
Руменова подчерта, че при забавяне на доставката, независимо от причината, потребителските права остават непроменени. "Ако покупката не пристигне при нас до 30 дни, имаме право да се откажем от нея", поясни експертът.
В случаите на предварително заплащане, търговецът е длъжен да възстанови сумата по същия начин на плащане в рамките на 14 дни, освен ако не е договорено друго между страните.
Регулации при намаления
В отговор на въпрос от водещата Светлозара Лазарова относно намаленията в търговските обекти, Руменова изясни задълженията на търговците. "Ако намалението важи само за отделни артикули, търговецът задължително трябва да ги е отделил от останалите стоки в търговския обект, за да знае клиентът кои точно стоки са намалени", обясни експертът.
Водещи
-
Близо 262 000 българи са посетили Гърция през юли
Южната ни съседка остава предпочитана лятна дестинация за нашенци, на второ място пътуваме в...
27.08 | 15:45
Най-четени
-
35% от децата в България живеят в риск от бедност и това е най-високият процент в Европейския съюз
Той подчерта, че има напредък в някои области
27.08 | 12:15
-
Министерството на транспорта предлага промени в нормативната уредба за атракционите
Темата се поставя на дневен ред в Министерския съвет днес, след като правителството призна за...
27.08 | 10:15
-
По-ниска цена на природния газ предлага „Булгаргаз“ за септември 2
За сравнение, Комисията за август утвърди цена на природния газ в размер на 62,09 лв./MWh, без...
27.08 | 11:45
-
Около 40% от абонатите на "Софийска вода" са се отказали от хартиената фактура
Той обясни, че към момента процедурата не изисква становище от КЗП.
27.08 | 11:59