3 г. след откриването: Пропадна част от скоростната тангента на София 18.06 | 09:44
Заради нея са премахнати старите пътища, а нови няма

Пропада част от скоростната тангента на София. Това се случва само 3 години, след като трасето беше открито официално, предаде бТВ.
Борис Бонев обяснява, че при преминаване под моста на река Искър хората са забелязали, че голяма част от панелите, които са под мостовата конструкция са напукани и част от тях са паднали.
"Вече имаше гаранционен ремонт на Северната скоростна тангента, едва три години след откриването ѝ, въпреки че струваше 180 млн. лева. Дори и да е малка вероятността, ако един такъв панел падне върху преминаващ човек под моста, може да се случи неприятен инцидент. Нов обект за 180 млн. лева не би трябвало да изглежда по този начин", категоричен е Борис Бонев.
Инж. Иван Досев от АПИ обясни, че кофражните панелки не са носещи конструктивни елементи. Според него те вероятно са паднали още при наливането на бетона, това не се е случило след пускането на строителството. "Тези панелки имат конструктивна армировка, която е изчислена така, че да може да издържи теглото на бетона преди да е стегнала пътната плоча. Вероятността да падне е малка, тъй като има армировка, която не се е скъсала, това нещо не носи никаква тежест и върху него няма натоварване”, твърди инж. Досев.
На 28 април 2016 г. премиерът и регионалният министър откриват северната тангента. Тя трябва да свързва северозападните и югоизточните квартали на София. Заради скоростната отсечка обаче са премахнати старите пътища, а нови няма. Въпреки че се намират само на 50 метра от тангентата, жителите на квартал "Бенковски” трябва да се качат на скоростния път по два маршрута: единият е дълъг 10 километра, а другият - 8.
Готови детелини има - подходи към тях - не. По картите има няколко несъществуващи улици, които са дадени за връзка с тази магистрала. След протестите на жителите от "Бенковски", "Нови Искър", "Илиянци" и "Требич" от Министерския съвет отпуснаха пари за улици. Ангажимент на столичната община е да изгради уличната мрежа и локалните трасета, които обслужват малките население места и селата, които са в рамките на София, твърдят от МРРБ.
Три години по-късно изградени отсечки няма, а кога скоростната тангента ще се свърже с пътната мрежа на София - не е ясно.
Водещи
-
Започват проверки на туристически обекти в община Созопол
Контролът обхваща три основни направления – наличие на категоризация на обекта, водене на...
17.06 | 15:30
-
Родители настояват за спешно преразглеждане на националното външно оценяване при учениците
В някои случаи родителите използват резултатите като аргумент за ранно профилиране на децата...
17.06 | 15:15
-
НСИ: Над 30% от болничните легла вече са в частни заведения
Многопрофилни и специализирани болници
17.06 | 14:59
-
Кога ще се появят първите частни пътнически влакове у нас
Част от жп превозите в страна могат да бъдат поети от частни фирми
17.06 | 14:45
Най-четени
-
Шокиращи кадри от българска ферма, част от най-голямото световно разследване на индустриалното отглеждане на кокошки в клетки
Призив към институциите за действие
17.06 | 10:59
-
Внимание, родители: Лекари алармират за нова опасност сред децата - „текст нек” синдром
Диана е на 17 години. Зависимостта ѝ към мобилния телефон я нарежда сред подрастващите,...
17.06 | 11:30
-
Георги Рачев: Голяма жега до петък, после захлаждане
Всички граждани и транспортни фирми могат да получават информация за актуалната пътна...
17.06 | 09:15