68% от българите признават, че макар и рядко, все пак правят покупка само заради съобщение за намаление 26.12 | 14:40
Заради атрактивни отстъпки преобладаващата част от хората биха пазарували от непознат магазин само след проучване на търговеца или препоръка от познат, коментира още Руменова.

Близо 68% от българите признават, че макар и рядко, все пак правят покупка само заради съобщение за намаление. Водещи при вземането на решението са потребността от продукта или възможността да им потрябва в бъдеще.
Това каза в "Денят започва" основателят на онлайн платформата "Ние, потребителите” Габриела Руменова. Тя представи данни от проведена анкета на тема "Как пазарувате от кампании за намаления".
Заради атрактивни отстъпки преобладаващата част от хората биха пазарували от непознат магазин само след проучване на търговеца или препоръка от познат, коментира още Руменова.
Водещи
-
Катастрофа между микробус и тир на магистралата „Тракия“
На място са екипи на „Пътна полиция“, пожарната и Спешна помощ
05.06 | 13:08
-
Ще станат ли професиите акушер и медицинска сестра по-привлекателни
Ще помогне ли това за привличане на повече млади кадри в здравеопазването и доколко ще реши...
05.06 | 13:00
-
ПП-ДБ: Цончо Ганев да бъде освободен като зам.-председател на НС
Поводът е пререканието на Цончо Ганев с Явор Божанков в пленарната зала.
05.06 | 12:45
-
Българските символи запазват своето място и върху новата валута
Съгласно нормативните изисквания, всяка национална страна на евромонетите включва задължителни...
05.06 | 12:30
Най-четени
-
Закриват университет, ако 6 месеца не провежда обучение
Нови правила за финансиране на второто висше образование
05.06 | 10:45
-
"Възраждане" търси подкрепа в ЕС за запазване на лева
Костадин Костадинов: Ще поискаме вето от всички държави в ЕС
05.06 | 11:00
-
Прощаваме се с поетесата, писателката и издателката Божана Апостолова
Поклон пред паметта й!
05.06 | 09:30