Чакаме най-много 7 дни за отговор на жалба към М-Тел 12.10 | 13:58
Отговорът може да се получава по имейл или с телефонно обаждане

От днес (12.10.11) М-Тел въвежда нов срок за обслужване на клиенти – всяка молба или запитване към мобилния оператор от клиент ще получава отговор в срок от седем дни, съобщават от М-Тел.
Новият срок се въвежда заради оптимизация на работата на компанията. Всеки клиент ще може да получи отговора на своето запитване или жалба по предпочитания от него начин – имейл или телефонно обаждане.
Запитвания и оплаквания се приемат от всички нива в дирекция "Обслужване на клиенти” – център за обслужване на *88, специализираните звена за обработка на писмени жалби, секцията "Въпроси и отговори” на сайта на компанията.
Възможност за подаване на заявка, предложение или оплакване е осигурена и във всеки магазин на оператора чрез електронен регистър, който се обслужва online. От тази година в социалната мрежа Facebook вече има и чат със сътрудник на М-Тел.
Водещи
-
АПИ: Продължават ремонтите на АМ „Хемус“. Шофирайте внимателно!
Дейностите ще продължат от 18 до 20 юни в няколко участъка
17.06 | 17:59
-
Отложиха делото срещу Димо Алексиев
Защитата на актьора иска експертиза на записите от боди камерите на полицаите, заради съмнения...
17.06 | 17:20
-
„Галъп“: Ако изборите са следващата неделя, ГЕРБ е първа сила, следват ги „ДПС-Ново начало“
Второто място в проучването се заема от "ДПС–Ново начало" - с изразена подкрепа от 15,7%.
17.06 | 16:59
Най-четени
-
Шокиращи кадри от българска ферма, част от най-голямото световно разследване на индустриалното отглеждане на кокошки в клетки
Призив към институциите за действие
17.06 | 10:59
-
Арестуваха българи, заключили 11-месечното си бебе на тераса в Солун и заспали
Родителите на 11-месечното бебе – български граждани – са били арестувани
17.06 | 11:57
-
Внимание, родители: Лекари алармират за нова опасност сред децата - „текст нек” синдром
Диана е на 17 години. Зависимостта ѝ към мобилния телефон я нарежда сред подрастващите,...
17.06 | 11:30