Чакаме най-много 7 дни за отговор на жалба към М-Тел 12.10 | 13:58
Отговорът може да се получава по имейл или с телефонно обаждане

От днес (12.10.11) М-Тел въвежда нов срок за обслужване на клиенти – всяка молба или запитване към мобилния оператор от клиент ще получава отговор в срок от седем дни, съобщават от М-Тел.
Новият срок се въвежда заради оптимизация на работата на компанията. Всеки клиент ще може да получи отговора на своето запитване или жалба по предпочитания от него начин – имейл или телефонно обаждане.
Запитвания и оплаквания се приемат от всички нива в дирекция "Обслужване на клиенти” – център за обслужване на *88, специализираните звена за обработка на писмени жалби, секцията "Въпроси и отговори” на сайта на компанията.
Възможност за подаване на заявка, предложение или оплакване е осигурена и във всеки магазин на оператора чрез електронен регистър, който се обслужва online. От тази година в социалната мрежа Facebook вече има и чат със сътрудник на М-Тел.
Водещи
-
Затвориха пътищата до Витоша
Софиянци получиха предупреждение на телефоните си от BG-ALERT
03.10 | 14:00
-
Учени установиха: Този COVID симптом може да ни остане за цял живот
Това може да е реален риск в ежедневието ни
03.10 | 13:45
-
НС реши: Без коли на НСО за президентството
Това се случва, след като вчера беше отнето правото на президента да посочва шефовете на...
03.10 | 13:31
Най-четени
-
Алгафари с ключов извод: Пеевски иска стабилна държава
Посланието на Пеевски към Радев
03.10 | 10:15
-
В Бургас е въведено частично бедствено положение заради обилни валежи и мащабни наводнения
Заповедта на кмета Димитър Николов е в сила до 6 октомври.
03.10 | 10:30
-
В столицата вече вали и трупа сняг, а още от вчера Витоша и проходът Петрохан са побелели
За днес в цялата страна са обявени жълт и оранжев код за опасно време и интензивни валежи от...
03.10 | 09:15
-
Войниците ще могат да служат по-дълго, за да съберат стаж за пенсия
Липсва техника за сваляне на дронове
03.10 | 09:45